  • 11. Data: 2004-06-28 21:20:49
    Temat: Re: Crowley, GTS, Profuturo, Netia.. jaki dostawca
    Od: Iluvatar <i...@d...net>

    Iluvatar wrote:

    > jop.. znam to z autopsji ;)
    hihihi.. niektórzy stwierdzają że nie mają netu bo np: onet im nie chodzi ;)
    i ich nie interesi że to nie w naszej gestii no bo on w końcu podpisał
    umowe na dostarczanie internetu i w jego mniemaniu internet zaczyna się i
    kończy na onecie ;)
    inni twierdzą że podsłuchujemy mieszkańców gdy zobaczł zamontowanego w
    skrzynce switcha z mrugającymi diodami ;) .. ktoś się naczytał buszującego
    w zbożu
    jeszcze inni że nie życzą sobie abyśmy znali jego ip bo poda nas że łamiemy
    prawo o ochronie danych osobowych ... no cóż niech gościu zachowa swoje
    pakiety ip i niech jako transport pakietów używa gołębi pocztowych :D
    .... tak tak wesołe jest życie admina -

  • 12. Data: 2004-06-28 21:29:29
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    On 2004-06-28, Tomasz Powązka <t...@g...pl> wrote:
    > Możesz napisać mi na priv coś więcej, na temat tej obsługi ?? ( Uwagi,
    > spostrzeżenia , sugestie )
    > Chcielibyśmy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, i każda uwaga jest
    > dla nas cenna...

    Niemozliwe !!! GTS zaczol sie troszczyc o Klientow ?!??!?
    Ciekawe czy tylko o tych duzych, czy tez o tych malych ("Ktorzy nie sa dla
    niego Klientami bo mala placa...").

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 13. Data: 2004-06-28 21:44:06
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Nie sądzę, aby w naszej ofercie były "dziwne" ceny.Nazwał, bym je raczej
    > europejskimi z dostaoswaniem do warunków polskich-uwzgledniające "
    > wydziwy" TPNetu...

    a jakby wziąść od Was wszystko poza TPNET to czy zeszlibyście do 500zł/mbit
    ? coś mi się nie chce wierzyć.

    Marcin

  • 14. Data: 2004-06-28 21:46:15
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Iluvatar <i...@d...net> wrote:
    > Gdyby się wiązać na dłuższy okres z określonym dostawcą
    > jaki by on był ?? Oczywiście jak bierzesz łącze rzędu ok 32Mb
    > to możesz liczyć na umowę odpowiednio dostosowaną do swoich
    > wymogów ... ale jakby wiąść pod uwagę aktualny stan infrastruktury
    > i jakość świadczonych łącz ...
    > Który operator były godnym stać się partnerem do działania
    > dla poważnego ISP ?

    Rozumiem że poważny ISP to taki co ma BGP i nie jest zainteresowany
    "Internetem" tylko tranzytem do Polski, zagranicy, TPNET'u i peeringami?

    ATMAN i Telenergo.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 15. Data: 2004-06-28 21:56:00
    Od: "Mr.FX" <m...@w...pl>

    > Jeszcze 2-3 lata temu wasza obsluga bardzo szwankowala. Mam na mysli nie
    > odpowiadanie na e-maile, albo odpowiadanie po tygodniu. A takze kompletny
    > brak elastycznosci. Dzis juz tych zastrzezen nie mam. Moze kolega skarżący
    > się ma wlasnie doswiadczenia sprzed paru lat.

    Ja w tym roku nie otrzymałem żadnej odpowiedzi
    od GTS na zapytanie ofertowe. Mogliby chociaż odpisać,
    że nie ma możliwości technicznych. Tego typu
    ignorancja nie wróży dobrze ewentualnym innym
    kontaktom z taką firmą.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 16. Data: 2004-06-28 21:56:04
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Tomasz Powązka <t...@g...pl> wrote :

> [...]
    > raczej
    > europejskimi z dostaoswaniem do warunków polskich-uwzgledniające

    lol ? Wasze ceny nieznacznie odbiegaja od "wydziwow TP" wiec z
    powodzeniem mozna o nich mowic ze sa dziwne. Sa na tyle dziwne ze
    nieraz nie ma sensu nawet zastanawiac sie nad zmiana providera.

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 17. Data: 2004-06-28 21:58:42
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Tomasz Powązka <t...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > wydziwy" TPNetu...
    > Możesz napisać coś więcej na temat oferty jaką dostałeś ??

    Także nie wiem, co przedpiśca miał na myśli pisząc to, co cytujesz. Za to
    wiem, co miał na myśli Adam Kondrat pisząc "ale obsługa klienta pozostawia
    wiele do zyczenia", co zresztą widać w poście, który cytuję.

    Taka.. hmm.. 'anegdota' ? *g*

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 18. Data: 2004-06-28 22:04:32
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

> [...]
    > spostrzeżenia , sugestie )
    > Chcielibyśmy świadczyć usługi na najwyższym poziomie, i każda uwaga jest

    Może ja mógłbym, nt. obsługi "informacji"?

    Mały wycinek:

    >np firma ******.

    Czyżby 'kontakt' = 'nazwa firmy' ? Od kiedy ? To pierwsze, co mi się
    nasunęło, po przeczytaniu tego maila od Waszego 'account key manager`a'.
    Drugie, to, że aby sprawdzić jakość/działanie Waszych łącz, muszę wybrać
    się do mojej *konkurencji* i po prostu "sprawdzić" ? Szkoda łez. :-)

    Pozdrawiam,

    --
    Rafal.Doroszkiewicz
    mailto:ja(at)vast.net.pl

  • 19. Data: 2004-06-28 22:08:50
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Mr.FX" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od GTS na zapytanie ofertowe. Mogliby chociaż odpisać,
    > że nie ma możliwości technicznych. Tego typu
    > ignorancja nie wróży dobrze ewentualnym innym

    Z podobnym problemem borykałem sie wlasnie teraz. Moim zadaniem bylo w
    firmie załatwienie łącza do nowej lokalizacji. Zgłosilem sie do GTS ale nikt
    sie nie zainteresował.

  • 20. Data: 2004-06-28 23:34:16
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiadanie na e-maile, albo odpowiadanie po tygodniu. A takze kompletny
    > brak elastycznosci. Dzis juz tych zastrzezen nie mam. Moze kolega skarżący
    > się ma wlasnie doswiadczenia sprzed paru lat.

    Napisalem dlugiego posta i mi sie komputer zwiesil, wiec lekko opadlem z
    sil. w skrocie napisze jeszcze raz.

    doswiadczenia sa aktualne. Jesli chodzi o obsługe typu rejestracja sec dns
    itp - to wszystko ok. Szybko np 15-60 min. Co do suterek tez ok, ale tak
    naprawde ich nei było (takich jakie mi sie zdarzaly w tepsie)

    Problem byl w tym, ze przez ponad miesiac dzwonilem i prosilem o weryfikacje
    mozliwosci technicznych w nowej siedzibie firmy i po prostu GTS robił
    zlewke - np nie kontaktowal sie przez 2 tygodnie, obiecywano telefonicznie
    kontakt i dalej nic. Dzwonilem, pytalem. Fakt jest taki ze od czasu kiedy
    zlozylem prosbe o weryfikacje mozliwosci podlaczenia 2Mbit po miedzi w
    Warszawie minal ponad miesiac i nie dostalem wiazacej odpowiedzi. Wyslalem
    na poczatku zapytanie przez www (prosba o konsultacje czy cos w tym stylu) i
    brak potwierdzenia.
    Musialem poszukac innego operatora, bo czas leciał i nic nie zwiastowało ze
    GTS cokolwiek zrobi.