    From: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Cynowanie starej linki. Sprawdzony preparat ?
    Date: Fri, 15 May 2015 18:02:18 +0200

    Am 15.05.2015 um 17:39 schrieb Swift:
    > Mam do pobielenia a natępnie do polutowania nieco starych niewymienialnych niestety
    przewodów - linka Cu 2mm2. Pojedyńcze druciki w lince często pokryte ciemnobrązowym
    nalotem - bardzo ciężko cynują się z użyciem zwykłej pasty lutowniczej na bazie
    kalafonii. Czego użyć ?

    Domowy sposb to aspiryna. Kwas salicylowy podobno też, ale ja robiłem
    toto zewsze na aspirynę. Tylko oparów za dużo nie wąchaj!

    Waldek