    From: User Vatazhka <v...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czas instalacji iDSL u TEPSy
    Date: Fri, 31 Oct 2003 19:30:37 +0000 (UTC)

    sh95 wrote:
    > No, a my nadal czekamy, dni mijaja i nic.
    > Cisza, poganianie ich nie daja rezultatow zadnych, jak z tym walczyc?

    Znam taki przypadek:

    X zadzwonił na infolinię tepsy aby dowiedzieć się szczegółów
    technicznych, gdzie spędził 30 minut czekając aż panienka znajdzie
    odpowiedzi na pytania. Po rozważeniu "za" i "przeciw" X poprosił, aby
    przysłano kogoś z umową, aby mógł ją podpisać pracodawca X (jako
    właściciel lokalu i abonent). Mijały dni... I kolejne... X nieoficjalnym
    kanałem dotarł do tepsy, gdzie oświadczono mu, że złożył on
    telefonicznie zamówienie (sic!) podając błędne dane (sic!!!)! Na
    pytanie, dlaczego nie skontaktowano się z nim (podał swój numer telefonu
    w odpowiedzi na pytanie "z kim mamy kontaktować się w sprawach
    technicznych") nie uzyskał odpowiedzi... Łącze zainstalowano po
    podpisaniu umowy przyniesionej przez tepsiarza po interwencji
    wspomnianym nieoficjalnym kanałem.