  • 1. Data: 2003-10-24 15:46:26
    Temat: Czas instalacji iDSL u TEPSy
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    Czy ktos moze takze mial problemy z instalacja iDSLow? Chodzi mi oto, ze moj
    provider osiedlowy czeka tygodniami na uruchomienie laczy, mimo ze umowa
    podpisana jest daawno temu, wszystko zaplacone, nowe 3 linie telef. takze
    juz dawno podlaczyli. Nie ma natomiast zgody na ich uruchomienie. Decyzja
    krazy listiownie zwykla poczta(!) od Koszalina do Elblaga i spowrotem, nie
    wiadomo kiedy zapadnie i kiedy lacza zostana uruchomione bo ciagle sie
    tlumacza "trudnosciami".

    Znajac TPSA trudno sie temu dziwic, chociaz mialem nadzieje ze takie
    praktyki juz nie sa stosowane.

    Obecnie dzialamy na zapasowym laczu, ktorego przepustowosc na ilosc userow
    to "mala" porazka. Ale dobrze ze w ogole jest.

    sh95

  • 2. Data: 2003-10-25 10:06:33
    Temat: Re: Czas instalacji iDSL u TEPSy
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Fri, 24 Oct 2003 15:46:26 +0000 (UTC), sh95 wrote:

> [...]
    > krazy listiownie zwykla poczta(!) od Koszalina do Elblaga i spowrotem, nie
    > wiadomo kiedy zapadnie i kiedy lacza zostana uruchomione bo ciagle sie

    Skoro łącze ma być dla providera, to może TP zastanawia się, czy raczej
    ostro nie sugerować wykupienia od nich jakiegoś Polpaka ;). Zresztą to
    dziwne - umowa podpisana, a nie dają zgody... przecież umowa to właśnie
    zgoda-porozumienie stron.

    --
    Tom

  • 3. Data: 2003-10-25 15:31:43
    Od: "Marek .Raptorek. Figielski" <r...@N...cki.net.pl>

    In article <bnb60f$5l9$1@atlantis.news.tpi.pl>, sh95 wrote:

    > Czy ktos moze takze mial problemy z instalacja iDSLow?
    (...)
    > od Koszalina do Elblaga i spowrotem

    Zakladalem internetDSL w Elblagu. Na instalacje czekalem niecale
    2 tygodnie. Dodam tylko, ze bylo to przejscie z sdi, a zalozyli
    jakos pod koniec czerwca/poczatek lipca.

    Z serdecznym pozdrowieniem, Marek.

    --
    Marek Figielski
    RAPI1-6BONE

  • 4. Data: 2003-10-30 18:11:00
    Od: "sh95" <s...@W...Portal.pl>

    Użytkownik "tm" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostro nie sugerować wykupienia od nich jakiegoś Polpaka ;). Zresztą to
    > dziwne - umowa podpisana, a nie dają zgody... przecież umowa to właśnie

    No, a my nadal czekamy, dni mijaja i nic.
    Cisza, poganianie ich nie daja rezultatow zadnych, jak z tym walczyc?

    sh95

  • 5. Data: 2003-10-31 19:30:37
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    sh95 wrote:
    > No, a my nadal czekamy, dni mijaja i nic.
    > Cisza, poganianie ich nie daja rezultatow zadnych, jak z tym walczyc?

    Znam taki przypadek:

    X zadzwonił na infolinię tepsy aby dowiedzieć się szczegółów
    technicznych, gdzie spędził 30 minut czekając aż panienka znajdzie
    odpowiedzi na pytania. Po rozważeniu "za" i "przeciw" X poprosił, aby
    przysłano kogoś z umową, aby mógł ją podpisać pracodawca X (jako
    właściciel lokalu i abonent). Mijały dni... I kolejne... X nieoficjalnym
    kanałem dotarł do tepsy, gdzie oświadczono mu, że złożył on
    telefonicznie zamówienie (sic!) podając błędne dane (sic!!!)! Na
    pytanie, dlaczego nie skontaktowano się z nim (podał swój numer telefonu
    w odpowiedzi na pytanie "z kim mamy kontaktować się w sprawach
    technicznych") nie uzyskał odpowiedzi... Łącze zainstalowano po
    podpisaniu umowy przyniesionej przez tepsiarza po interwencji
    wspomnianym nieoficjalnym kanałem.