    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czas na Windows 10
    Date: Fri, 27 Jan 2017 18:26:15 +0100
    <o683l1$dsn$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <o68dlc$470$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <o6art4$3r7$2@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <o6df52$kdf$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <o6ep2i$h7h$1@node1.news.atman.pl>

    On Fri, 27 Jan 2017 07:24:11 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Więc może wyjaśnijmy: null pointer dereference *zazwyczaj* kończy
    się
    > sygnałem zabijającym aplikację

    A konkretnie w jakim języku? W jakim programie?

    Od około 20 lat powszechnie używa się mechanizmów takich jak obsługa
    wyjątków. Jakiś tam null pointer (użyty do czegoś, bo nie użyty to
    zupełnie nieszkodliwe jest), czy dzielenie przez zero itd itp. wcale
    nie muszą (i nie kończą się) "zabijaniem aplikacji". Oczywiście
    możesz sprawdzać co instrukcję if ( ptr != NULL ) etc., ale po co?

    Seba, ja wiem że tobie się wydaje że umiesz programować.