  • 1. Data: 2019-01-24 13:00:00
    Temat: Czas na rozpatrzenie gwarancji akumulatora
    Od: mamut <m...@g...com>

    witam
    10 stycznia oddałem do sklepu akumulator na gwarancje centra
    Nie wiecie ile sie czeka na odpowiedz ?

  • 2. Data: 2019-01-24 13:19:25
    Temat: Re: Czas na rozpatrzenie gwarancji akumulatora
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 13:00, mamut pisze:
    > witam
    > 10 stycznia oddałem do sklepu akumulator na gwarancje centra
    > Nie wiecie ile sie czeka na odpowiedz ?

    A co jest napisane w regulaminie/gwarancji?

    § 2. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie
    określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono -
    niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od
    dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć
    mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w § 1.

    https://www.prawokonsumenckie.pl/pl/a/termin-wykonan
    ia-obowiazkow-przez-gwaranta
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 3. Data: 2019-01-24 13:41:06
    Od: mamut <m...@g...com>

    taka karta, nic tam nie pisze ile beda trzymac

    http://www.sklep.skopol.pl/userfiles/Gwarancje/Exide
    (2).pdf

  • 4. Data: 2019-01-24 15:06:40
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2019.01.24 o 13:41, mamut pisze:
    > taka karta, nic tam nie pisze ile beda trzymac
    >
    > http://www.sklep.skopol.pl/userfiles/Gwarancje/Exide
    (2).pdf
    czyli do 14 dni, a potem przy odbiorze dostaniesz informację, ze akumulator
    sprawny, a za ładowanie należy się 20zł.

  • 5. Data: 2019-01-24 15:17:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 15:06:40 +0100, ks napisał(a):

    > a za ładowanie należy się 20zł.

    I odpiszesz żeby sobie rozładowali z powrotem bo ci ich prąd
    niepotrzebny a nie zlecałeś usługi. I pierwsze słyszę że jest takie
    uszkodzenie które się  nazywa "spływ mas czynnych" i jest spowodowane
    zbyt małym napięciem ładowania :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-01-24 15:18:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.01.2019 o 15:06, ks pisze:

    (2).pdf
    > czyli do 14 dni, a potem przy odbiorze dostaniesz informację, ze
    > akumulator sprawny, a za ładowanie należy się 20zł.

    czyli zrób fotkę z protokołu oddania na gwarancje, zwrotu po "naprawie"
    i wystaw na facebooka. niech wszyscy wiedzą jak traktują klienta.
    ToMasz

  • 7. Data: 2019-01-24 18:14:12
    Od: mamut <m...@g...com>

    W dniu 2019-01-24 o 15:18, ToMasz pisze:

    > czyli zrób fotkę z protokołu oddania na gwarancje, zwrotu po "naprawie"
    > i wystaw na facebooka. niech wszyscy wiedzą jak traktują klienta.
    > ToMasz

    oddałem 10 stycznia i powiedzieli ze gdzies go wysla, wiec dzisiaj mija
    14 dni. Oni go wysłali do centry chyba i pewnie beda mowic ze im jeszcze
    nie przyslali, co w takiej sytuacji mowic ?
    ps. na kartce mam napisane "przyjete do reklamacji centra 65 nr jakis
    tam" data i ich pieczatka

  • 8. Data: 2019-01-24 19:25:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.01.2019 o 18:14, mamut pisze:

> [...]
    > nie przyslali, co w takiej sytuacji  mowic ?
    > ps. na kartce mam napisane "przyjete do reklamacji centra 65 nr jakis
    tak najmądrzej, zapominając o grupie dyskusyjnej, to ty zadzwoń czy jest
    gotowy do odbioru. jeśli nie, to idź do urzędu miasta, do rzecznika praw
    konsumenta, opowiedz mu o sprawie i pokaż tą gwarancje bez terminu naprawy
    być może jeśli w piątek 5 minut przed zamknięciem sklepu, nie oddadzą
    starego, to w poniedziałek należy Ci się nowy akumulator

    ToMasz

  • 9. Data: 2019-01-24 20:22:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 stycznia 2019 19:25:30 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > być może jeśli w piątek 5 minut przed zamknięciem sklepu, nie oddadzą
    > starego, to w poniedziałek należy Ci się nowy akumulator

    Jeśli oddał z tytułu niezgodności z umową(i domagał sie tam wymiany na nowy) to tak
    jesli z tytułu gwarancji to nie.

  • 10. Data: 2019-01-24 22:40:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.01.2019 o 20:22, Kris pisze:

    > Jeśli oddał z tytułu niezgodności z umową(i domagał sie tam wymiany na nowy) to tak
    jesli z tytułu gwarancji to nie.

    ta gwarancja nie wyłącza jego praw, więc jeśli niema w niej daty,
    to..... rzecznik praw się wypowie

    ToMasz