  • 41. Data: 2014-10-08 07:50:08
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-07 23:22, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "KOMTUR" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:m10env$bi8$1@node1.news.atman.pl...

    > Mowa była o służbowej Galaxy S4.

    > Jaką aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały weekend
    > przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK

    Korporacyjną. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszają.

    JD

  • 42. Data: 2014-10-08 09:58:32
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-07 23:29, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej iluzja wolności.

    Mi nikt na siłę nie daje płyty U2 .. wolność panie wolność ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 43. Data: 2014-10-08 16:33:23
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2014-10-07 o 23:22, Pszemol pisze:

    > Mowa była o służbowej Galaxy S4.

    To wiem. Ale zawieszanie sie może i jest możliwe, ale w
    niskobudżetowcach, bo na pewno nie w S-kach i Note'ach

> [...]
    > a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście smsów z całego
    > weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

    Nie wiem jaką. Pewnie taką samą, która powiesić na amen kilkukrotnie
    mocniejszego peceta, albo wywalić bluescreen. Koleżanka jest po prostu
    gapa, że ani razu nie spojrzała na komórkę i nie zauważyła, że wisi.
    Czasami jakby mi przywisł pecet to też bym po paru dniach zauważył i też
    by mi przyszło wtedy 150 maili, co w tym dziwnego?

    KOMTUR

  • 44. Data: 2014-10-08 16:36:40
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 2014-10-08 o 07:50, JD pisze:

    > Korporacyjną. Z tego co piszesz w całej jej firmie się wieszają.

    Dokładnie. Że też nikt w tej firmie nie wpadł na pomysł, że to ich
    aplikacje są dennie napisane, a nie to wina S4 :) Zwłaszcza, że to nie
    jest odosobniony przypadek.

    KOMTUR

  • 45. Data: 2014-10-08 17:50:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Oct 2014 23:22:05 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
> [...]
    całego
    > weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

    Dziwi mnie, że ta osoba przez cały tydzień nie zorientowała się, że
    gsm jest zablokowany, albo co gorsza miała aktywny po prostu tryb
    samolotowy :).

    --
    Marek

  • 46. Data: 2014-10-08 17:57:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-08 17:50, Marek wrote:
> [...]
    >
    > Dziwi mnie, że ta osoba przez cały tydzień nie zorientowała się, że gsm
    > jest zablokowany, albo co gorsza miała aktywny po prostu tryb samolotowy

    jeśli przez cały tydzień nie potrzebowała użyć telefonu - znaczy, że
    jest jej niepotrzebny (mam na myśli służbowy) ;)

  • 47. Data: 2014-10-08 17:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > jest OK a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście
    > smsów z całego weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych

    Nie wiem jaką ale też sporadycznie zdarzało mi się takie zachowanie
    androida.
    Orientowałem się dopiero wtedy jak sam nie mogłem się z nikim połaczyć.
    Restart powodował automatyczne odblokowanie a od znajomych wiem ze
    probowali sie polaczyc i byłem niedostępny.

  • 48. Data: 2014-10-08 18:35:50
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 03:28, A.L. pisze:

    > Ponoc to jest skutek personalnych animozji miedzy szefami rirm

    Persona odeszła w niebyt, ale animozje pozostały. Pewnie dodano je do
    doktryny ogryzkowego kościoła.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 49. Data: 2014-10-08 18:41:58
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście smsów z całego
    > weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

    Ja tak miałem zarówno w Nokii z Symbianem jak i w SPV z WM5 jak i z
    bodajże LG GT540 z Andkiem. Mam w domu słaby zasięg i co ciekawe fony
    pokazywały, że jest sieć, a nikt się nie mógł dodzwonić. SMSy z
    informacjami o nieodebranych pojawiały się nie tylko po zresetowaniu
    fona, ale tez po wyjechaniu z zasięgu BTSa :) Teraz jakoś nie mam z tym
    problemów, a mam SGS3.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 50. Data: 2014-10-08 18:43:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 17:57, AL pisze:

    > jeśli przez cały tydzień nie potrzebowała użyć telefonu - znaczy, że
    > jest jej niepotrzebny (mam na myśli służbowy) ;)

    Weekend a nie tydzień. I nie dziwię się, że w weekend nie martwiła się z
    powodu braku telefonów z firmy.

    --
    pozdrawiam
    MD