  • 11. Data: 2013-03-21 11:49:34
    Temat: Re: Części do kasku
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-21 11:20, J_K_K pisze:

    http://www.louis-motocykle.pl/index.php?manufacturer
    s_id=55&sort=2a&page=1

    o fuck. Jakis debil tlumaczyl chyba oryginalne opisy z Louis.de za
    pomoca internetowego translatora.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-03-21 17:01:20
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Dla potomnych:
    > http://www.motocyklove.pl/pl/c/Szyby-i-akcesoria-do-
    kaskow-Nolan/203

    i co tu masz, gąbki, mechanizmy szyb i szybki.. to ja poproszę w 2 dni
    wywietrznik, i spadaj z tym spamem

  • 13. Data: 2013-03-21 18:23:42
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-21 17:01, maverik pisze:

    > i co tu masz, gąbki, mechanizmy szyb i szybki.. to ja poproszę w 2 dni
    > wywietrznik, i spadaj z tym spamem

    Masz tu dokładnie to, o co wątkotwórca się pytał - nakrętki / blokady do
    szyby. Najpierw do LS2, a potem na Twoje życzenie - do Nolana.
    Ale skoro już nie pamiętasz o czym była mowa - to również spadaj.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 14. Data: 2013-03-21 19:25:48
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Masz tu dokładnie to, o co wątkotwórca się pytał - nakrętki / blokady do
    > szyby. Najpierw do LS2, a potem na Twoje życzenie - do Nolana.
    > Ale skoro już nie pamiętasz o czym była mowa - to również spadaj.

    po prostu reklamujesz swoją stronę, a to grupa dyskusyjna

  • 15. Data: 2013-03-22 20:30:25
    Od: p...@g...com

    http://www.arimot.pl/
    Może i reklamuje ale tu załatwiłem najtaniej do LS 2 o co mi chodziło w poście
    Super się dogadałem i taniej niż J_K_K (ale też dzięki za info) . Coć w kasku sie
    psuje lub zaginieniu ulega . Miłego korzystania i bezawaryjności Życzę

  • 16. Data: 2013-04-10 10:28:10
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-21 19:25, maverik pisze:

    > Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > po prostu reklamujesz swoją stronę, a to grupa dyskusyjna

    K sażalieniju - niet ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K