  • Data: 2017-09-21 20:09:23
    Temat: Re: Części elektroniczne elektroniczne od ręki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Sep 2017 18:32:13 +0200, Marek napisał(a):

    > Maja części i za 15 groszy, więc? Chyba że chciałeś powiedzieć, że
    > zarabiają albo na skali*

    Nie chcialem powiedziec, ze zarabiaja na skali, skoro mowimy o sklepie
    detalicznym.

    >albo na innych, droższych rzeczach.

    Mozliwe, ale wtedy te tanie zrobmy po zlotowce. Zlotowka tez tanio :-)
    Albo spakujmy po 100 szt.

    Mowisz o Wekton ? tam na glownej stronie polityka cenowa pokazana :-)
    i drobiazg warty 15gr sprzedaja za 75gr przy 1 szt :-)

    > A te tańsze są po to by ich odwiedzać.

    Moze i tak byc, ale czy to

    > *- we wczesnych latach 90 poznałem pewnego Niemca, który był
    > dystrybutorem firmy produkującej armaturę, chwalił się tym, że na
    > jednym asortymencie (to było jakieś kolanko lub trójnik) zarabia
    > tylko 1 feniga. I był bardzo szczęśliwy z tego powodu.

    kwestia ilosci jak sam mowisz.
    Gdyby mial klientow narzekajacych na to, ze chca 1 szt, a przesylka
    25zl, to by pewnie zadowolony nie byl.

    J.