    From: "Piotr \"Curious\" Slawinski" <c...@b...internetdsl.tpnet.lp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czeskie porazenie sloneczne
    Date: Tue, 13 Apr 2010 14:30:58 +0200

    Artur(m) wrote:

    > Uzytkownik "Piotr "Curious" Slawinski"
    > <c...@b...internetdsl.tpnet.lp> napisal w wiadomosci
    > news:hpj8v5$ir1> no wlasnie. dowiedz sie :)
    >
    > Powiedz no w jakim regionie zyjesz. Ja mieszkam w Swietokrzyskiem,
    > i w najgorszym przypadku w nedzy u nas zyje jakies 13 - 15%
    > a wiedomo, ze bogatym regionem raczej nie jestesmy
    > a przemysl sie jakos kreci (moze i lezy, ale na pewno nie kwiczy:))
    >
    > Skad u ludzi tyle czrnowidztwa (pomijajac przedwczorajszy dzien),
    > jak tu budowac przyszlosc???

    dolnoslaskie. 25% bezrobocia, masowa emigracja, pozdrawiamy cywilizacje ;)
    a dane sa z gus :
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bieda

    tutaj tez 'cos tam dycha' ale to raczej poprzemyslowe pobojowisko,
    tak czy siak zrozumiale ze rynek na ladne widoczki kosztem 5x drozszej
    energi raczej niet.
    chociaz paradoksalnie teren jest taki ze sa miejsca w ktorych slonce jest
    duzo czesciej niz 'statystycznie' i jest troche wiecej ultrafioletu - to
    raczej dotyczy 'gorskich' miejscowosci (tak powyzej 300-500mnpm)

    generalnie to nie jakies czarnowidztwo - w skali kraju wprowadzac takie
    wynalazki to w istocie brzmi niebezpiecznie. za to juz za miedza , ew. w
    niektorych gminach - jak najbardziej.

    sporo krzyku tutaj jest np. o wiatraki - niby 'gowno' niby 'syf' niby 'sie
    nie oplaca', a sa miasteczka w ktorych zlapalo i sie kreci, i mieszkancy
    raczej sobie chwala niz chca sprzedawac, ba - chca dostawiac kolejne...