    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czestotliwosc sieci
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 10 Mar 2018 19:03:36 +0100

    Dnia Sat, 10 Mar 2018 18:23:26 +0100, michal napisał(a):

    > Witam.
    > Pmyśleli - Falownik do PV jaki mialem w reku dla trybu "niemcy" przy
    > wzroście napięcia
    > zmniejszał moc oddawana do sieci czyli przyczyniał się do stabilizacji
    > sieci....
    > Czy moc byla od czestotliwości zalezna nie pamiętam..

    No ale ja o czestotliwosci. A raczej o jakiejs probie wplyniecia na
    nia.

    Bo napiecie
    a) tam jakies doplaty maja, to PV powinna pchac mocy jak najwiecej,
    b) no ale jak napiecie za bardzo wzrosnie, to powinna sie powstrzymac.

    Wiec ciekawe - maja jakis system stabilizacji tych 230V, czy falownik
    sie ogranicza do 250V, gdyby sie okazalo, ze wiecej wcisnac sie nie da
    :-)

    J.