  • Data: 2017-02-19 13:57:29
    Temat: Re: Czujnik obecności człowieka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na filmie widac ze to dziala jak kamera co ma 16 pikseli. Mam kamerke do samochodu.
    Niecale cztery dychy kosztowala. Ma opcje detekcji ruchu. Musi w niej w srodku byc
    jakies miejsce z ktorego da sie wyizolowac sygnal powodujacy nagrywanie na karte po
    wykryciu ruchu.

    zacząłęm pisać, ale usunąłem, bo to nie pomoże facetowi. ale napisze,
    może go na coś naprowadzi. kiedyś miałem włamania, nieudane, ale z opcją
    ponowienia. na gwałt musiałem mieć czujkę ruchu z powiadomieniem gsm. da
    się takie coś zmajstrowac na starym telefonie z androidem. program robi
    fotki, porównuje i w razie dużych zmian - informuje smsem. super sprawa
    tylko że praktyczny interwał pomiędzy fotkami to kwestia sekund. więc
    udawało mi się przemknąć przed obiektywem bez wywołania alarmu.
    W przypadku stwierdzania obecności człowieka w pomieszczeniu, też
    możnaby porównywać fotkę tła i obecną sytuację. ale jak przestawię
    fotel, albo kosz na śmieci, postawię reklamówkę na stole - to wszystko
    będzie odbierane jako obecność. Tak więc za cholerę nie wiem jak toto
    stwierdza że jestem w pokoju lub mnie niema.

    ToMasz