  • Data: 2017-02-21 12:38:17
    Temat: Re: Czujnik obecności człowieka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar napisał:

    > Dokładnie. Jest też szybka.

    Ma się rozumieć. Bez szybki to by muchy kamerę obsrywały.

    > No i tracking jest gotowy ;-)

    A, czyli nie chodzi o liczenie, lecz o odtworzenie ruchu muchy przez mysz.
    Bardzo sprytne! Właściwie to wiele przy tym roboty nie ma. Powinno
    wystarczyć postawienie myszy na przezroczystym pojemniku z muchą -- a już
    kursor na ekranie będzie odtwarzać ruchy insekta. Niechno tylko zrobi się
    cieplej na wiosnę, zaraz jaką złapię i poeksperymentujemy sobie.

    Jarek

    --
    -- Tutaj wisiał niegdyś obraz najjaśniejszego pana, akurat tam, gdzie teraz
    wisi lustro.