  • Data: 2017-03-21 17:08:58
    Temat: Re: Czujniki do np. Sky Map czy pokemonów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):
> [...]
    ensors_position.html#sensors-pos-orient

    >Wiem, że można orientację obliczyć na podstawie innych czujników, ale
    >rzeźbienie...
    >Skymap czerpie orientację z tego samego źródła co Pokemony i pewnie
    >inne apki.

    I to jest wlanie to zrodlo :-) Czy moze wymieniona tam funkcja
    getOrientation.

    Tylko ja kojarze stare funkcje, a moze podstawowe wyniki, ktore sie
    swietnie sprawdzaly jak telefon lezal na stole.
    Byl azymut (na ktory wskazywala "dlugosc" telefonu), pitch czyli
    pochylenie tyl-przod, i roll - czyli pochylenie na boki.

    A jak ustawisz telefon jak do Skymap, to sie okaze, ze azymut wskazuje
    gdzies w bok, roll jest 90 stopni i wiecej, a pitch to juz nie wiadomo
    co podaje.

    Ale Skymap jakos sobie radzi, widac google dobrze zna wlasny system
    :-)

    J.