eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTelewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywistość... › Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....), offtopic
  • Data: 2008-10-29 10:09:38
    Temat: Re: Czy IPTV to telewizja? (bylo: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna .....), offtopic
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    daniel napisał(a):

    > Jeśli chodzi o Internet to jakoś sobie radzimy i pracy mamy raczej dużo,
    > dodatkowo jesteśmy ulokowani w miejscu, w którym reszcie firm jakoś się
    > nie opłaca (nie ma żadnego dużego gracza poza tp). Dlatego tak
    > wiązaliśmy duże nadzieje z IPTV.
    >
    > Może kiedyś coś ciekawego i naprawdę biznesowo opłacalnego będzie dla
    > małych operatorów dostępne.

    Ale problem telewizji kablowej, IPTV to dostęp do treści. Kanały życzą sobie zwykle
    sporą kasę za
    prawo wpuszczania ich sygnału w kabel. Nawet jeśli nadają naziemnie. Takiemu Canal+
    czy Discovery
    nie opłaca się rozmowa o 1000 odbiorców, bo więcej kosztuje prawnik na taką rozmowę
    niż będą mieli z
    tego zysków. Między innymi dlatego małe telewizje osiedlowe mają stowarzyszenie,
    które reprezentuje
    je w takich rozmowach z nadawcami. 300 tys odbiorców to inna rozmowa niż 1000.

    wer