  • Data: 2002-09-29 14:23:42
    Temat: Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?
    Od: u...@h...pl szukaj wiadomości tego autora

    a...@N...konta.pl (Adam Szendzielorz) wrote in <an2nnr$3ml$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Wspolczuje Ci z calego serca, jezeli wszystko widzisz (nie tyle Ty,
    >co 'watkowdawca') w tak czarnych kolorach :)

    Nie zapoczatkowalem watku, bo np. obawiam sie czy bede mogl sciagnac jutro
    poczte. Postawilem po prostu otwarte pytanie :-))) 20 wysyconych Neostrad
    to 10 Mbps. Na chlopski rozum 10 Mbit/s na szkielecie to juz niemalo, a 20
    czy 50 razy wiecej to dosc pokazne obciazenie. Oczywiscie nie zakladam, ze
    kazdy bedzie obciazal w 100% non-stop takie lacze - ale bedzie to robic
    kilka procent uzytkownikow co - przy duzej ich liczbie po migracji z uslugi
    SDI w miastach - i tak bedzie duza liczba. Stad pytanie.

    >A powiedz mi - czy zastanawiales sie ile samych lacz polpakowskich
    >1 / 2Mbit sprzedala TPSA i dlaczego one sie nawzajem nie
    >pozapychaja !? :-) Jestem pewien, ze przebicie jest wyzsze niz
    >w Twoim przykladzie - neostrady.

    Nie znam zadnych liczb, ale jestem przekonany ze liczba Neostrad nie tylko
    przekroczy liczbe instalacji symetrycznych lacz 1/2 Mbit/s lecz wkrotce
    teoretyczna przepustowosc wszystkich tych Neostrad bedzie tez znacznie
    wieksza nzi innych lacz TPSA.

    Poadrawiam,
    Wojtek