  • Data: 2002-09-29 14:23:51
    Temat: Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?
    Od: m...@m...eu.org szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@m...tera.com.pl>, Daniellek wrote:
    > I myślisz że każdy to co ściąga udostępnia spowrotem? :))))

    No to w ten prosty sposob znow rozwiazuje sie problem zapchania, bo jak cos
    sciagac, skoro nie ma skad? A jesli zrodel nie przybywa, to zapychaja
    sie tylko lacza dotychczasowych zrodel.

    Poza tym podobno idea p2p jest dzielenie sie zasobami... :)

    > Autocom ma również 512/128.
    > Przynajmniej wedle umowy która mam.
    Wedlug tego co slyszalem jakis czas temu (pol roku, rok, czy jakos tak), dawali
    w odroznieniu od chello, symetrycznie 512. Ale znajomy mogl sie pomylic,
    albo zmienili zasady.

    Pozdrawiam
    Adam Frankowski