  • Data: 2009-03-31 08:58:29
    Temat: Re: Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    kiet-100-minut-w-Play-Fresh/index.html
    > I możesz wykupić trzy średnio pakiety na miesiąc.

    dziekuje, srednio to wyglada :-/

    Praktycznie 90% rozmow mam od klientow do mnie i duzo dzwonie na jeden numer
    (kobieta ;) ) w orange po 5groszy - bez limitu minut (ale aktywacja 5zl - nie
    zawiera minut, sama aktywacja). Internet 20MB za 10zl a za 5zl jest 10MB. W
    play 2x mniej i nie ma pakietu 20MB a tylko 5MB (za malo dla mnie).

    No nic, moze orange zrobi kontratak lepszy.