  • 1. Data: 2009-03-30 11:59:04
    Temat: Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?
    Od: a...@g...com

    Czy któryś z operatorów w swojej ofercie "na kartę" planuje wyjść ze
    świąteczną promocją "podwójnego doładowania"?
    W święta Bożego Narodzenia Orange i EraTakTak mieli coś takiego (ale
    ja przegapiłem a teraz chcę kupić jakiegoś startera).

    A co z Play i SimPlusem? Śpią? To może teraz? ;)

  • 2. Data: 2009-03-30 12:26:51
    Temat: Re: Czy będzie jakieś 2x doładowanie na Święta?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    >Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    yqh.googlegroups.com...
    >Czy któryś z operatorów w swojej ofercie "na kartę" planuje wyjść ze
    >świąteczną promocją "podwójnego doładowania"?

    >A co z Play i SimPlusem? Śpią? To może teraz? ;)

    Play to ma akurat dwa razy taniej. Bez podwójnego " doładościemniania".

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-03-30 13:59:16
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > W święta Bożego Narodzenia Orange i EraTakTak mieli coś takiego (ale
    > ja przegapiłem a teraz chcę kupić jakiegoś startera).
    w orange nic takiego nigdy (o ile pamietam) nie bylo, +200% (albo i 300) na
    specjalne konto tylko na polaczenia w orange to nie jest to samo co doladowanie
    x2 w TT...

  • 4. Data: 2009-03-30 18:02:13
    Od: a...@g...com

    On Mar 30, 2:26 pm, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:

    > Play to ma akurat dwa razy taniej. Bez podwójnego " doładościemniania".

    znaczy że 30 gr do wszystkich?
    To rzeczywiście kolosalnie taniej zwłaszcza że do stacjonarnych też...
    30 gr

  • 5. Data: 2009-03-30 19:01:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >znaczy że 30 gr do wszystkich?
    To rzeczywiście kolosalnie taniej zwłaszcza że do stacjonarnych też...
    30 gr

    Bo stacjonarnych 5 zl jak Ci zalezy bardzo

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-03-30 19:45:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    >znaczy że 30 gr do wszystkich?
    >To rzeczywiście kolosalnie taniej zwłaszcza że do stacjonarnych też...

    Na stacjonarne to ma 10-12 razy taniej, a do playa ma 15 razy taniej. 5
    groszy, to nie 75 groszy .

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-03-31 07:50:02
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Na stacjonarne to ma 10-12 razy taniej, a do playa ma 15 razy taniej.
    > 5 groszy, to nie 75 groszy .

    Moze ktos odrobic za mnie zadanie domowe :-)?

    W Play Fresh na karte bede mial te 29gr do wszystkich jak w reklamie.

    A czy sa jeszcze dodatkowe, platne (piszecie o 5zl) pakiety ktore pozwola mi
    rozmwiac do Play za 5groszy minuta? Czegos takiego szukam.

    Pakiet jest na 1 miesiac?

    Jak jest rozliczany internet w PLAY Fresh na karte?

    W orange mam pakiet 20MB za 10zl na GPRS i to mi odpowiada (na miesiac). A cos
    podobnego znajde w Fresh?

  • 8. Data: 2009-03-31 08:39:14
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pakiet jest na 1 miesiac?
    >
    > Jak jest rozliczany internet w PLAY Fresh na karte?

    iet-100-minut-w-Play-Fresh/index.html
    I możesz wykupić trzy średnio pakiety na miesiąc.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-03-31 08:58:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    kiet-100-minut-w-Play-Fresh/index.html
    > I możesz wykupić trzy średnio pakiety na miesiąc.

    dziekuje, srednio to wyglada :-/

    Praktycznie 90% rozmow mam od klientow do mnie i duzo dzwonie na jeden numer
    (kobieta ;) ) w orange po 5groszy - bez limitu minut (ale aktywacja 5zl - nie
    zawiera minut, sama aktywacja). Internet 20MB za 10zl a za 5zl jest 10MB. W
    play 2x mniej i nie ma pakietu 20MB a tylko 5MB (za malo dla mnie).

    No nic, moze orange zrobi kontratak lepszy.

  • 10. Data: 2009-03-31 11:14:35
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > 30 gr
    >
    > Bo stacjonarnych 5 zl jak Ci zalezy bardzo

    czy jesteś pewny?