eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy da się oszukać Simplusa na rozmowach ze stacjonarkami? › Re: Czy da się oszukać Simplusa na rozmowach ze stacjonarkami?
    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy da się oszukać Simplusa na rozmowach ze stacjonarkami?
    Date: Sun, 11 Jan 2009 10:36:03 +0100

    M pisze:
    (cut)

    Niewiem o co chodzi...

    > Powiecie: ale mi łaska-w Orange Go dają 20gr/min. za
    > kazde połączenie na stacjonarki po doładowaniu 100zł.
    w jednej z taryf: tak. w tej drugiej dowolne doładowanie i 6zł/30 dni.
    Co ciekawe, "doładownanie" mozna zrealizować własnie kwotą 6zł :)

    > Tyle że tam
    > pakiety internetowe są typu "pożal się Panie Boże".
    Ja bym nie uogólniał tak mocno. Te pakiety są stworzone dla osób które
    chcą raz na jakiś czas korzystać z netu, sprawdzać e-maile (czekając na
    konkretny, a nie czytając wszystkie) albo korzystają z nawigacji która
    wymaga dostępu do netu. Jak by "te" pakiety były wyraźnie korzystniejsze
    to nie było by klientów abonamentowych na internet.

    ToMasz