  • Data: 2004-06-27 17:37:58
    Temat: Re: Czy dostawca miał rację???
    Od: p...@p...pl (parys) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > W sieci dostępowej nawet łatwiej: i tak tam trzeba postawić coś,
    > co potrafi filtrować, więc czemu nie filtrować między klientami?
    > W ten prosty sposób jeden klient nie może zarazić innych i "rozłożyć"
    > całej sieci. Zdaje się o tym pisała Saddie, ale ja truskawki cukrem.
    >
    > p.

    nie zawsze mozna sobie pozwolic na kupno switch`y za okolo 1000pln za sztuke
    tym bardziej, ze rosnie wtedy i tak juz duze prawdopodobienstwo, ze
    blokersi za pomoca jakiegos narzedzia (nawet butli z palnikiem) wyciagna
    go chocby z sejfu ;P

    blokersi to naprawde zdolne i szczwane bestie, sam tez mieszkam w bloku to
    wiem, rower przyczepiony do barierki na balkonie na 9p tez kiedys komus
    ukadli, w calosci!! :P

    :p

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip