    From: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy iPlus blokuje połączenia przychodzące(UltraVNC)?
    Date: Thu, 04 Jun 2009 19:39:26 +0200

    Jacek wrote:
    > Użytkownik "Paweł" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości

    > spróbuj teamviewer, nie wymaga zewnetrnych ip, mozna ztunelowac itp.
    Wielkie dzieki. ten program jest swietny.

    Chcialem sie jeszcze spytac o tworzenie VPN. Przy uzyciu tego TeamViewer
    da sie stworzyc VPN przy uzyciu tylko jednej osoby(darmowa wersja), co
    wydaje mi sie trche glupim pomyslem, a przy uzyciu tego Hamachi mozna
    robic VPNy przy uzyciu bodajze 15 osob w wersji darmowej. Chodzi mi
    dokladnie o widzenie sie(wiecej niz dwie osoby) w otoczeniu sieciowym,
    niezaleznie gdzie ludzie sa. Cz moglby mi ktos powiedziec, czy da sie
    takie cos zrobic, bo na razie nie mam jak przetesowac tej
    funkcjonalnosci w obu programach, bo wszyscy znajomi zajeci.