  • 1. Data: 2009-06-01 20:39:41
    Temat: Czy iPlus blokuje połączenia przychodzące(UltraVNC)?
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Próbuję się połączyć przez net z osobą która jest na iPlusie i nie
    jestem w stanie się z nią połączyć przez ultraVNC. Oba kompy mają Viste
    . Na kompie z Iplusem jest zainstalowany avast i Comodo Firewall(oba
    wylaczone na czas polaczenia. Zapora Windowsa takze wylaczona). Czy
    iPlus moze blokuje jakos polaczenia niezaleznie od uzytkownika? bo
    brakuje mi juz pomyslow jak sie polaczyc. W sieci lokalnej polaczenie
    przez UltraVNC dziala bez problemu.

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-06-01 20:53:12
    Od: K <...@...c>

    Paweł pisze:
> [...]
    > iPlus moze blokuje jakos polaczenia niezaleznie od uzytkownika? bo
    > brakuje mi juz pomyslow jak sie polaczyc. W sieci lokalnej polaczenie

    czy sprawdziles:
    czy problem wystepuje w obie strony
    czy mozesz sie 'zatelnetowac' na port vnc ?

  • 3. Data: 2009-06-01 20:58:09
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Paweł" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał

    > iPlus moze blokuje jakos polaczenia niezaleznie od uzytkownika?

    Prawdopodobieństwo tego graniczy z pewnością.
    Spróbujcie wcześniej spiąć się jakimś vpn-em (Hamachi?) i powinno pójść
    aczkolwiek ręki za to nie położę :)

    Maciek.

  • 4. Data: 2009-06-01 21:28:30
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    K wrote:

    > czy sprawdziles:
    > czy problem wystepuje w obie strony
    Niestety, ale w druga strone nie mozna tego sprawdzic, bo mam wewnetrzne IP.

    > czy mozesz sie 'zatelnetowac' na port vnc ?
    Niestety, ale wczesniej nie moglem w Viscie znalezc telneta, a teraz jak
    zainstalowalem tego telneta, to juz ta osoba spi, wiec dzisiaj sie juz
    tego nie sprawdzi. Sprobuje to jutro pod wieczor sprawdzic.

  • 5. Data: 2009-06-01 22:46:28
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    On 1 Cze, 22:39, Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> wrote:
> [...]
    > iPlus moze blokuje jakos polaczenia niezaleznie od uzytkownika? bo
    > brakuje mi juz pomyslow jak sie polaczyc.   W sieci lokalnej polaczenie

    Istotny może też być sposób w jaki wyłączone zostało Comodo. O ile
    pamiętam, to ten firewall miał taką wredną cechę, że kiedy się
    wyłączyło jego proces, to on nadal blokował. Aby dopuścić wszystkie
    połączenia, firewall musiał pozostać włączony, ale w trybie "allow
    all". Uciążliwe to, ale bezpieczniejsze w sumie.

    Pozdrawiam,
    js

  • 6. Data: 2009-06-02 05:05:36
    Od: joker77 <t...@p...com>

    On 1 Cze, 22:39, Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> wrote:
    > Witam wszystkich
    >
    > Próbuję się połączyć przez net z osobą która jest na iPlusie i nie
    > jestem w stanie się z nią połączyć przez ultraVNC.

    A wykupiłeś na iPlusie zewnętrzny adres IP ? bo jeśli nie to musisz
    stworzyć sobie
    sieć vpn (np. proponowanym hamachi, sprawdzałem i działa), i dokładnie
    przeczytaj
    info nt. ogniomurków w najgorszym wypadku odinstaluj.

  • 7. Data: 2009-06-02 06:33:34
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości
    > Niestety, ale w druga strone nie mozna tego sprawdzic, bo mam wewnetrzne
    > IP.

    Użyj Hamachi.

  • 8. Data: 2009-06-03 07:36:47
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

> [...]
    > blokuje jakos polaczenia niezaleznie od uzytkownika? bo brakuje mi juz
    > pomyslow jak sie polaczyc. W sieci lokalnej polaczenie przez UltraVNC

    spróbuj teamviewer, nie wymaga zewnetrnych ip, mozna ztunelowac itp.

    Jacek

  • 9. Data: 2009-06-04 17:39:26
    Od: Paweł <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Jacek wrote:
    > Użytkownik "Paweł" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości

    > spróbuj teamviewer, nie wymaga zewnetrnych ip, mozna ztunelowac itp.
    Wielkie dzieki. ten program jest swietny.

    Chcialem sie jeszcze spytac o tworzenie VPN. Przy uzyciu tego TeamViewer
    da sie stworzyc VPN przy uzyciu tylko jednej osoby(darmowa wersja), co
    wydaje mi sie trche glupim pomyslem, a przy uzyciu tego Hamachi mozna
    robic VPNy przy uzyciu bodajze 15 osob w wersji darmowej. Chodzi mi
    dokladnie o widzenie sie(wiecej niz dwie osoby) w otoczeniu sieciowym,
    niezaleznie gdzie ludzie sa. Cz moglby mi ktos powiedziec, czy da sie
    takie cos zrobic, bo na razie nie mam jak przetesowac tej
    funkcjonalnosci w obu programach, bo wszyscy znajomi zajeci.