  • Data: 2014-10-31 12:19:02
    Temat: Re: Czy jest naprawdę darmowa bramka sms
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-29 16:18, MichaelData(R) pisze:

    > Czyli generalnie Microsoft poblokował co mógł a Ty nieswiadomie się załapałeś :/
    Na Twoim miejscu poszukał bym jakiegoś remote desktop dla kontroli z poziomu PC albo
    inszego romu (jesli jest).

    Oprócz jednego przypadku, oryginalne oprogramowanie mi wystarcza (z
    pominięciem kilku bugów i sporadycznego zawieszania się systemu - raz na
    kilka miesięcy). Podejrzewam, że alternatywne romy nie zawierają
    poprawek i nie podnoszą bezpieczeństwa.
    Ten jedyny przypadek gdy brakowało mi możliwości zarządzania telefonem z
    PC to była sytuacja gdy sciągnąłem na telefon aktualizację OS i po jej
    zainstalowaniu telefon zapomniał jakie jest hasło do konta MIcrosoft
    Live. Ja również nie pamiętałem, wybrałem opcję ustawiania nowego hasła
    ale okazało się że nie mam dostępu do maila który był powiązany z kontem
    Live, przez co nie mogłem ustawić nowego hasła. Chciałem przywrócić
    telefon do ustawień fabrycznych ale wcześniej zabezpieczyć dane na
    telefonie. Jedyny znany mi wtedy sposób do backup do Microsoftowego
    Cloud do którego nie mam dostępu :) Czyli bez sensu.
    Na szczęście udało się ponownie uruchomić zapomniany serwer pocztowy,
    odczytać maila od Microsoftu i dokończyć procedurę ustawiania nowego
    hasła na starym koncie live.

    Innych potrzeb w komunikacji PC-telefon nie mam. Używanie telefonu jako
    modemu jest "nieco" archaiczne w 2014 roku. Funkcje WiFi
    hotspot/tethering pozwalają zapomnieć o takich potrzebach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr