  • Data: 2016-09-27 13:10:16
    Temat: Re: Czy jest taka taryfa?
    Od: dizel <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel expressed precisely :
    > Witam grupę.
    > Troszkę poszperałem w necie ale nie za bardzo mi to wychodzi. Postanowiłem
    > więc zapytać tutaj.
    > Czy istnieje jeszcze w jakiejkolwiek sieci taka taryfa jak dawniej w Play
    > chyba Fresh sie to nazywało gdzie jak ktoś dzwonił do mnie to nabijał mi
    > minuty i jednocześnie przedłużał wazność wychodzących. Nie miałem tej taryfy
    > ale wiem ze słyszenia, że coś takiego było ale nazwy dokładnej nie znam.
    > Ogólnie oczywiście chodzi o taryfę na kartę, najdłużej ważną(najlepiej rok) i
    > darmowe rozmowy w sieci.
> [...]

    Nie ma w żadnej sieci. Ta usługa w play fresh to zbieraj minuty, kto
    nie zmienił taryfy i miał tą usługę włączoną jak była opłata
    jednorazowa to korzysta do tej pory.
    Jedyna opcja to znalezienie używanej karty na portalach aukcyjnych z
    włączoną tą usługą, ale podejrzewam że takie karty nie są tanie.