  • 1. Data: 2016-09-27 08:10:37
    Temat: Czy jest taka taryfa?
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    Witam grupę.
    Troszkę poszperałem w necie ale nie za bardzo mi to wychodzi. Postanowiłem
    więc zapytać tutaj.
    Czy istnieje jeszcze w jakiejkolwiek sieci taka taryfa jak dawniej w Play
    chyba Fresh sie to nazywało gdzie jak ktoś dzwonił do mnie to nabijał mi
    minuty i jednocześnie przedłużał wazność wychodzących. Nie miałem tej taryfy
    ale wiem ze słyszenia, że coś takiego było ale nazwy dokładnej nie znam.
    Ogólnie oczywiście chodzi o taryfę na kartę, najdłużej ważną(najlepiej rok)
    i darmowe rozmowy w sieci.
    Wiem, że raczej żądam cudów ale może gdzieś, przypadkiem coś, ktoś odkrył???

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2016-09-27 09:31:39
    Temat: Re: Czy jest taka taryfa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Play chyba Fresh sie to nazywało gdzie jak ktoś dzwonił do mnie to
    >nabijał mi minuty i jednocześnie przedłużał wazność wychodzących. Nie

    Chyba nie ma.
    Spadly bardzo oplaty MTR, ktore operator pobieral od innych operatorow
    za rozmowy przychodzace, i nie ma juz z czego fundowac wychodzacych.

    >Ogólnie oczywiście chodzi o taryfę na kartę, najdłużej
    >ważną(najlepiej rok) i darmowe rozmowy w sieci.

    W paru sieciach jest dluga waznosc.

    Virgin, nju, Orarnge.

    J.

  • 3. Data: 2016-09-27 13:10:16
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Pawel expressed precisely :
> [...]
    > darmowe rozmowy w sieci.
    > Wiem, że raczej żądam cudów ale może gdzieś, przypadkiem coś, ktoś odkrył???

    Nie ma w żadnej sieci. Ta usługa w play fresh to zbieraj minuty, kto
    nie zmienił taryfy i miał tą usługę włączoną jak była opłata
    jednorazowa to korzysta do tej pory.
    Jedyna opcja to znalezienie używanej karty na portalach aukcyjnych z
    włączoną tą usługą, ale podejrzewam że takie karty nie są tanie.