    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy każdy licznik 3f indukcyjny
    Date: Mon, 30 May 2016 12:21:47 +0200

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-05-30 o 11:15, J.F. pisze:

    >Jakby ZE postraszyć sądem, to pewnie by zmienili zdanie, bo sprawa w
    >sądzie nie do wygrania. Już jakiś czas temu zauważyłem, że ponowienie
    >żądań wobec instytucji na piśmie o tytule WEZWANIE PRZEDSĄDOWE i
    >adekwatnej treści czyni cuda :)

    Ale to oni straszyli sadem :-)
    Bo skoro klient przykladal magnes, to w celu zatrzymania licznika i
    trzeba go obciazyc za niezliczony prad :-)

    Czy taka nie do wygrania ... w polskich sadach wszystko mozliwe :-)
    A do wygrania wzglednie latwa - ZE przedstawia opinie
    eksperta/bieglego, ktory stwierdza rozmagnesowanie magnesu hamujacego
    (do zatrzymywania biegu jalowego jest chyba inny) i pisze, ze
    prawdopodobnie bylo to spowodowane zewnetrznym polem magnetycznym.

    Sadzac po internetowych doniesieniach to swego czasu byla plaga, i nie
    wiem - wrazenie bylo falszywe, jakies felerne magnesy uzyli,
    ludzie zaczeli bardziej patrzec na rachunki i liczniki,
    czy naprawde wielu zaczelo magnesy przykladac.

    Jesli ZE zaprzestalo tej praktyki, to moze jednak nasze sady nie takie
    zle.

    J.