  • 51. Data: 2012-12-28 17:17:12
    Temat: Re: Czy kompakty wyprą bezlusterkowce?
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 28 Dec 2012 11:30:08 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > A jednak parę konstrukcji na rynku jest i dają radę bez przymykania. Co
    > prawda matryca raczej mniejsza, ale nie 2/3''.
    > Technologia optyki mimo wszystko bardzo poszła do przodu.

    Ależ ja pisałem, że te, które są mają krótki zoom.
    Nie znam takiego 24- >120 ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 52. Data: 2012-12-28 19:16:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sylwester Zarębski wrote:

    > Ależ ja pisałem, że te, które są mają krótki zoom.
    > Nie znam takiego 24- >120 ;).

    jest taka miniaturowa sigma 50-500 :)

  • 53. Data: 2012-12-28 23:44:08
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Friday, December 28, 2012 1:16:30 PM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > jest taka miniaturowa sigma 50-500 :)

    Odpowiedz jak na imbecyla przystalo.

    Slon.

  • 54. Data: 2013-01-01 22:35:47
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 25.12.2012 01:50, Mateusz Ludwin pisze:
    > Kto teoretycznie używa bezlusterkowców? Amatorzy, żeby uzyskać jakość obrazu
    > jak z lustrzanki (wyjątków w stylu Janka Muzykanta nie liczę).
    >
    > Ale zaczynają wychodzić kompakty, które oferują to samo, co u4/3, tylko za
    > dużo mniej i w dużo mniejszej formie - pierwszy przykład - Sony RX100. Po co
    > amator miałby kupować nowe wynalazki Olympusa, jeżeli może mieć taki
    > kompakt? Czy Sony też nie strzeliło sobie w tym momencie w stopę? Może
    > bezlusterkowce to jest ślepa uliczka?

    Najlepiej jakby nie wypierały, ale, żeby kupujący miał wybór co mu pasuje.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl