    From: Mariusz Ł <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy ktoś używa SourceBusterIDE , środowisko do PIC ?
    Date: Wed, 25 Nov 2009 17:02:58 +0100

    Andrzej Kmicic pisze:
    > Chciałbym sie trochę dowiedzieć na ten temat, zaczynam praaaaaawie od
    > zera więc proszę o wyrozumiałość.
    >
    > http://www.sourceboost.com/CommonDownload.html
    >
    > Nie mogę wykapować czy kompilator nalezy do licencji na srodowisko czy
    > to tylko samo srodowisko.
    > Jak zacząć tę przygodę, to srodowisko wpadło mi troche okazyjnie tak bez
    > przygotowania.
    > - W jaki programator zaopatrzyć się na początek,
    > - może jakas niedroga płyta ewaulacyjna ???.
    > - Najlepsze książki, linki itd...
    >
    > Jednym słowem wszystko na ten temat, poproszę.
    >
    > pozdr
> [...]

    Daj sobie spokój. Na początek zaopatrz się w:

    - MPLAB IDE - do ściągnięcia;
    - debugger Microchipa ICD2 lub lepiej ICD3;
    - kompilator microchipa MPLAB C for PIC18, wersja studencka bez
    ograniczeń na rozmiar kodu - do ściągnięcia;

    Zapłacisz tylko za debugger. Reszta jest darmowa.
    Płyt ewaluacyjnych znajdziesz mnóstwo na stronie microchipa.

    pozdr