  • 11. Data: 2012-01-29 13:10:07
    Temat: Re: Czy ma prawo radiowozu/karetki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jg1liu$kin$1@mx1.internetia.pl...

    > tak albo jak sie wladuje na krzyzowke bez sygnalu wowczas ja wlacza 2
    > metry przed nia
    > i dochodz racji w sadzie

    o jakich racjach Ty mówisz?

    Nawet jak ma włączone i sygnały świetlne i dziwiękowe, a wjedzie na
    skrzyżowanie bez pierwszeństwa to i tak jest winny, wiec gdzie widzisz
    problem udowadniania winy?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 12. Data: 2012-01-31 23:02:39
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nawet jak ma włączone i sygnały świetlne i dziwiękowe, a wjedzie na
    > skrzyżowanie bez pierwszeństwa to i tak jest winny, wiec gdzie widzisz

    bzdura
    nie raz bylo o policjantach co wladowali sie bez swiatel
    robiono rowniez ekspertyzy czy zarniki w zarowkach sie swiecily

  • 13. Data: 2012-01-31 23:30:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > nie raz bylo o policjantach co wladowali sie bez swiatel
    > robiono rowniez ekspertyzy czy zarniki w zarowkach sie swiecily

    Kuba ma rację. W samochód służbowy mojego kolegi wjechała karetka (miała
    czerwone). Mandat, jako sprawca, dostał kierowca karetki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2012-02-01 15:25:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/01/2012 23:04, Adam Płaszczyca wrote:

    > A prawo jazdy kiedy i za ile kupiłeś?

    Pewnie od tego samego ukraińca macie patrząc po twoich cyrkach z
    dzisiejszego filmu..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-02-01 22:15:45
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:jg9q29$kta$1@inews.gazeta.pl...
    > Kuba ma rację. W samochód służbowy mojego kolegi wjechała karetka (miała
    > czerwone). Mandat, jako sprawca, dostał kierowca karetki.

    no jak to
    moze jasniej przedstaw ta sytuacje, pojazdy jak, skad dokad, jaka krzyzowka?

  • 16. Data: 2012-02-01 22:38:27
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > nie raz bylo o policjantach co wladowali sie bez swiatel
    > robiono rowniez ekspertyzy czy zarniki w zarowkach sie swiecily

    jak radiowóz ma wypadek (zwłaszcza wypadek a nie kolizje) to ZAWSZE są
    ekspertyzy, prokurator i chuje muje.
    Nie zmienia to faktu, ze jak jechał na czerwonym, mimo, ze miał włączone
    niebieskie swiatła błyskowe i modulowane dzwiękowe - to jest winny. Nie ma o
    czym gadac.

  • 17. Data: 2012-02-01 22:39:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > no jak to
    > moze jasniej przedstaw ta sytuacje, pojazdy jak, skad dokad, jaka

    a co tu wyjaśniać.

    Pojazd uprzywilejowany może niestosować sie do niektórych przepisów PoRD ale
    nie zwalnia to kierującego nim od odpowiedzialności za ew. kolizje/wypadki.

  • 18. Data: 2012-02-01 23:25:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > no jak to
    > moze jasniej przedstaw ta sytuacje, pojazdy jak, skad dokad, jaka

    Normalne skrzyżowanie typu "X" ze światłami w DC. Kolega miał zielone i
    jechał prosto. Ulica poprzeczna miała czerwone światło, z niej wyjechała
    karetka na sygnale i wpakowała się w lewy przedni błotnik w samochodzie
    kolegi. Koledze poza mocnymi potłuczeniami nic się nie stało. Kierowca i
    sanitariusz karetki trafili do szpitala, ale chyba też nic specjalnego im
    się nie stało. Przyjechała Policja, spisała zeznania. Wszyscy uczestnicy
    złożyli zeznania zgodne z prawdą. Policja wystawiła mandat kierowcy karetki.

    Jeszcze jedna stara sprawa mi się przypomniała, 12-14 lat temu opisywana w
    prasie. UOP czy BOR wiózł kolumną samochodów z sygnałami kogos ważnego. Nie
    pamiętam dokładnie miejsca, ale było to chyba skrzyzowanie Chełmskiej z
    Czerniakowską w Warszawie. Wjechali na czerwonym i rozwalili Tico lub Matiza
    prowadzonego przez kobietę. Przyjechala Policja, wystraszyła się UOP-u i
    wystawiła kobiecie mandat za nieustąpienie pierszeństwa pojazdowi
    uprzywilejowanemu. Temat podłapał jakiś dziennikarz, nagłośnił sprawę, a
    kobieta odwołała się do sądu. Sąd unieważnił mandat i orzekł winę kierowcy z
    UOP-u. Przy okazji wyszło na jaw kilka innych nieprawidłowości.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2012-02-02 15:32:35
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 23:02:39 +0100, KrisPolska napisał(a):

    > bzdura
    > nie raz bylo o policjantach co wladowali sie bez swiatel
    > robiono rowniez ekspertyzy czy zarniki w zarowkach sie swiecily

    Tylko, że oni jechali rzekomo całkiem bez świateł, a złotówa z
    podporządkowanej wyjechała. Żarówek w kogutach nie badali, bo nie było po
    co.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 20. Data: 2012-02-02 19:40:35
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Tylko, że oni jechali rzekomo całkiem bez świateł, a złotówa z
    > podporządkowanej wyjechała. Żarówek w kogutach nie badali, bo nie było po
    > co.

    OIDP to jednak nie rzekomo, a cala sprawa ze swiatlami sie wydala, bo
    widzialo ten radiowoz dwoch swiadkow, ktorych zreszta probowano oskarzyc o
    falszywe zeznania...

    --
    Axel