  • Data: 2024-03-17 21:18:15
    Temat: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna?
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Haha! Gdyby u mnie chodziło o kondensator, to z pewnością miałbym już
    > nową pralkę. Chociażby dlatego że nie miałbym pojęcia, że przyczyną jest
    > kondensator ;-)
    To że ten model nie wiruje bo przyczyną jest najprawdopodobniej
    kondensator to wyczytałem na elektrodzie. Zaryzykowałem i się udało i
    tak kilka razy.

    > U mnie w rodzinie od strony żony, jak nie umiesz naprawić samochodu,
    > zbić altany w ogrodzie czy uwędzić szynek, to krzywo patrzą. Żeby wkupić
    > się w łaski, trzeba się szybko uczyć.
    Wydaje mi się że ile małżeństw z dłuższym stażem to tyle historii,
    zależności i wpływów rodzinnych. Każdy ma swoje przejścia z którymi się
    musi zmierzyć aby drugiej połówce udowodnić że życie może wyglądać
    inaczej. A i tak wszystkiego nie da się zmienić do końca.

    > Temperatury 60C też nie przekraczamy >
    >
    > Eee, tam gdzie to one muszą naprawić np. kupić nowe garnki, to już
    > uważają żeby nie rysować metalowym po dnie czy patelni ;-)
    Jak się wyda na coś kaskę z własnej kieszeni to wtedy się bardziej szanuje.