    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy naprawa pralki, jest opłacalna? (A jaką pralkę polecacie teraz?)
    Date: Thu, 21 Mar 2024 19:59:56 -0000 (UTC)

    Użytkownik pytajacy r...@p...fm ...

    > Sam widzisz że nie jest łatwe kupowanie obecnie czegokolwiek.
    > Robię pranie codzienne w 40 stopniach ponieważ dzisiejsze
    > proszki/kapsułki są równie skuteczne w niższych temperaturach. A
    > po za tym ciuchy nie są jakoś specjalnie brudne jak np. u
    > mechanika czy budowlańca.
    > Gotuję tylko pościel i ręczniki.
    >
    > Tak się właśnie zastanawiam o czym my rozmawiamy na grupie
    > elektronicznej ... ;)

    Z tymi komentarzami to jest tak... Mozna je kupic... Niestety...
    Z praniem kapsułkami w nizszej temperaturze to uwazaj bo podobno te
    zelowe opakowania które powinny sie rozpuscic, w niskich temperaturach
    potrafia sporo bałaganu w pralce narobic...

    Ja mam od dwóch lat pralke i suszarke
    LG. Suszarka juz sie zepsuła, oczywiscie miesiac po gwaranji na
    szczescie wymagała tylko wymiany pompki wody, koszt 150zł.

    Jedno co pralce lg musze przyznac - nie miałem jeszcze tak cichej i tak
    kulturalnie pracujacej pralki aczkolwiek poprzeczka nie była zawieszona
    wysoko bo poprzednio miałem candy a ona wyła od samego poczatku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"