    Date: Thu, 18 Aug 2011 19:30:53 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy naprawia się wentylatory do laptopów???

    Użytkownik arek napisał:

    > o, myślałem że problemem jest tylko zacieranie się łożysk, a nie lekkie
    > obracanie...

    Lekkie obracanie się nie jest wadą, tylko oznacza, że nie musisz robić
    tego, co w instrukcji. Problem tkwi w innym miejscu. Instrukcję
    zacytowałem, żeby pokazać co się naprawia - takie padło pytanie: czy się
    naprawia. Nawet tak robiłem i to działa.
    Pytanie - ile jest przewodów wychodzących z silnika? Nie pamiętam a na
    zdjęciu widzę trzy. Być może ten trzeci, to zwrotny sygnał, że się
    obraca. Trzeba uważnie sprawdzić zasilanie ale takiego przypadku nie
    miałem, więc tu na odległość nie pomogę.
    Maciek