  • Data: 2019-04-05 16:01:15
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-05 o 15:40, s...@g...com pisze:

    > W moim fordzie byly grzalki w szybie. Szybe tez po drodze wymienialem z oryginala
    na nieoryginal (ale nie nordglas).
    > I gps bez problemu lapal. I w telefonie i w rejestratorze shadowowatym.

    Fujitsu też bez problemu łapał. Tyle, że czasami trwało to (jak dla
    mnie) o wiele za długo. Można było przejechać kilka/kilkanaście
    skrzyżowań w mieście, a poza miastem czasem kilka kilometrów.

    Poza tym wychodzę z założenia, że jeżeli coś można usprawnić, aby było
    lepiej, to niech tak będzie.

    Na antenie zewnętrznej fix był już zanim AutoMapa się uruchomiła. Wtedy
    miałem trochę jeżdżenia, nie miałem czasu na czekanie na fix, jak
    chciałem jechać do następnego klienta. To były jeszcze czasy wczesnej
    wersji Automapy 3.x - ona nie miała nowszych algorytmów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam