    From: Maciej Anczura <s...@k...org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Czy przejść z Neo na Netię
    Date: Mon, 26 Nov 2007 11:35:39 +0000 (UTC)

    R wrote:
    > Wszystko na abonamencie socjalnym, sam net24 w jakiejs tam promocji tez
    > taniej. Jest tylko jeden problem, trzeba miec sporo cierpliwosci, pomimo
    > tego ze zamowienie zlozone bylo z 2 miesiecznym wyprzedzeniem mielismy 3
    > tygodnie poslizgu... TePsy robia wszystko by opoznic uruchomienie lacza
    > (nie uslyszalem sensownego wytlumaczenia), nawet skarga do uke niewiele
    > dala. Wiele osob nie wytrzymuje tego i wraca do neo... bylem twardy i nie
    > zaluje :D

    Miałem ciekawe zdarzenie z tego frontu w zeszłym tygodniu - złożyliśmy w domu
    zamówienie na netiowego dsl'a (oczywiście na linii TP), a w ciągu następnych
    trzech godzin i następnego dnia mieliśmy trzy telefony z TP z ofertą neostrady.
    W tym raz pani zapytała "Eee-e, czy pan zamawiał neostradę?". Ciekawe ile osób
    się łapie i odpowiada 'tak'.

    PS Pewnie o takich przypadkach było z milion razy, ale jako dotąd
    niezainteresowany mogłem przegapić, toteż przepraszam. Trochę jestem
    poruszony taka twórczą metodą walki z konkurencją.

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.