  • 1. Data: 2007-11-25 19:09:27
    Temat: Czy przejść z Neo na Netię
    Od: "Tate" <s...@p...onet.pl>

    Przez kilka lat z Neostradą wszystko było w porządku, teraz wieczorami ping np
    do onetu czy wp 300-800ms. Transfer sprawdzany miernikami na stronach nawet
    niższy w dół niż w góre np 60kb. Rano wszystko jest ok pingi 17-30ms.
    W tepsie po sprawdzeniu parametrow w modemie powiedzieli że problem jest na ich
    łączach ale oni oferują max prędkość a nie min wiec jest ok.
    Pytanie jak jest np w Netii, słyszałem ze w Tele2 niezaciekawie.

    Tate

  • 2. Data: 2007-11-25 21:46:32
    Temat: Re: Czy przejść z Neo na Netię
    Od: "Paweł" <p...@g...pl>

    On 25 Lis, 20:09, "Tate" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > łączach ale oni oferują max prędkość a nie min wiec jest ok.
    > Pytanie jak jest np w Netii, słyszałem ze w Tele2 niezaciekawie.

    pewnie za duzo klientow w okolicy ma neo i dlatego juz ich linie nie
    wyrabiaja, zapytaj sie ich czy nie beda nic w tym kierunku robic,
    chociaz znajac tepse to nic nie zrobia, tele2 odpada juz lepsza netia
    lub nawet sferia, albo moze jakas radiowka jest w Twojej okolicy?

    Pozdrawiam
    Paweł

    www.gvt.pl - Internet Provider

  • 3. Data: 2007-11-25 22:45:05
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 25.11.2007 Tate <s...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > łączach ale oni oferują max prędkość a nie min wiec jest ok.
    > Pytanie jak jest np w Netii, słyszałem ze w Tele2 niezaciekawie.

    W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
    na kablach tpsa.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 4. Data: 2007-11-26 10:06:35
    Od: R <r...@g...pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
    > na kablach tpsa.

    Eee, chyba nie koniecznie, po przejsciu na netie pingi mam rewelacyjne,
    wszystko chodzi duzo lepiej niz na neo. Wiec chyba zalezy od tego w ktorym
    miejscu na neo byl zator. Ale ja tam sie nie znam, nie wiem jak to jest
    technicznie zrealizowane.

    Wszystko na abonamencie socjalnym, sam net24 w jakiejs tam promocji tez
    taniej. Jest tylko jeden problem, trzeba miec sporo cierpliwosci, pomimo
    tego ze zamowienie zlozone bylo z 2 miesiecznym wyprzedzeniem mielismy 3
    tygodnie poslizgu... TePsy robia wszystko by opoznic uruchomienie lacza
    (nie uslyszalem sensownego wytlumaczenia), nawet skarga do uke niewiele
    dala. Wiele osob nie wytrzymuje tego i wraca do neo... bylem twardy i nie
    zaluje :D

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2007-11-26 10:29:16
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    R <r...@g...pl> wrote:

    > Eee, chyba nie koniecznie, po przejsciu na netie pingi mam rewelacyjne,

    Tlumaczac: niezaleznie czy wybierzesz Netie czy Tele2 na kablach tepsy
    bedziesz mial to samo, natomiast nie jest to w powyzszym zdaniu w zaden
    sposob porownane do Neostrady.

    a.

  • 6. Data: 2007-11-26 11:35:39
    Od: Maciej Anczura <s...@k...org>

    R wrote:
> [...]
    > (nie uslyszalem sensownego wytlumaczenia), nawet skarga do uke niewiele
    > dala. Wiele osob nie wytrzymuje tego i wraca do neo... bylem twardy i nie

    Miałem ciekawe zdarzenie z tego frontu w zeszłym tygodniu - złożyliśmy w domu
    zamówienie na netiowego dsl'a (oczywiście na linii TP), a w ciągu następnych
    trzech godzin i następnego dnia mieliśmy trzy telefony z TP z ofertą neostrady.
    W tym raz pani zapytała "Eee-e, czy pan zamawiał neostradę?". Ciekawe ile osób
    się łapie i odpowiada 'tak'.

    PS Pewnie o takich przypadkach było z milion razy, ale jako dotąd
    niezainteresowany mogłem przegapić, toteż przepraszam. Trochę jestem
    poruszony taka twórczą metodą walki z konkurencją.

    --
    I know you and Frank were planning to disconnect me,
    and I'm afraid that's something I cannot allow to happen.

  • 7. Data: 2007-11-26 11:55:38
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    > W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
    > na kablach tpsa.
    Niezupelnie, ograniczenia petli abonenckiej zostana, ale dalej moze byc
    inaczej.
    A Tele2 to esenscja ssynstwa i od tej firmy na pewno nie wezme niczego.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 8. Data: 2007-11-26 12:03:56
    Od: "Bartłomiej Syryjczyk" <g...@a...net.pl>

> [...]
    > łączach ale oni oferują max prędkość a nie min wiec jest ok.
    > Pytanie jak jest np w Netii, słyszałem ze w Tele2 niezaciekawie.
    Na jakość nie narzekam (i nie narzekałem przy Neostradzie). Zmieniłem
    ze względu na koszty.

    --
    guzik

  • 9. Data: 2007-11-26 17:44:35
    Od: R <r...@g...pl>

    Maciej Anczura wrote:

    > PS Pewnie o takich przypadkach było z milion razy, ale jako dotąd
    > niezainteresowany mogłem przegapić, toteż przepraszam. Trochę jestem
    > poruszony taka twórczą metodą walki z konkurencją.

    Oj, telefonow z tepsy w tym czasie to nawet nie zlicze... ale nie wiem
    jakiej byly tresci, zona odbierala, kazalem spławiac :D

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2007-11-26 18:40:02
    Od: "Tate" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > chociaz znajac tepse to nic nie zrobia, tele2 odpada juz lepsza netia
    > lub nawet sferia, albo moze jakas radiowka jest w Twojej okolicy?

    Nie ma co pytać i tak odpowie ci fantom i to tylko tyle co może powiedzieć
    system typu błąd matrixa. Przerabiałem to kilka lat temu z ISDN.
    Radiówka chodzi fatalnie a o sferii nie słyszałem i trochę bym się bał w mało
    znaną firmę wchodzić.

    Tate