  • Data: 2013-12-29 00:08:12
    Temat: Re: Czy radia kradną?
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f4a69c80-2d5d-4921-b2f4-a2c940dc4c38@googlegrou
    ps.com...
    Mam pytanie czy nadal jest powszechna kradzież radiów, nawigacji, kamer,
    smartfonów i innych zabawek zostawionych w zaparkowanym aucie?

    Ubezpieczyciel auta mówił, że muszę te rzeczy ściągać, ale nie chce mi się
    wierzyć, a bardziej nie chce mi się ściągać panelu skoro w biedronce kupuje
    się całkiem wypasione radio za mniej niż 200 zł?

    no to nie sciagaj, tylko potem sie nie zdziw jak Ci jakis pojeb w brudnych
    kreszowych dresach i bialych skaprecinach ktore biale byly 5 lat temu
    rozjebie zamek albo szybke wybije... nic sie nie zmienilo - zawsze sie
    znajda analfabeckie chuje, ktorym potrzeba na dzialke / flaszke
    [niepotrzebnie skreslic] - mi ostatnio wycieraczki "z markietu ze
    szpoilerami" zajumali - cena detaliczna 10 pln komplet :D a nawet byly ciche
    i niezle zgarnialy wode... :D
    takze wiesz.
    poza tym z zasady nie napedza sie rynku lewizny - bo jak to mowia "okazja
    czyni zlodzieja"...