  • Data: 2012-08-21 21:04:06
    Temat: Re: Czy sš w?ród Was freelancerzy?
    Od: A.L. <l...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Aug 2012 19:15:50 +0200, "yamma" <y...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "A.L." <l...@a...com> napisał w wiadomości

    >Mówimy o dwóch różnych sprawach. Ja mówię o ewentualnych modyfikacjach, ty o
    >błędach. Większość aplikacji z reguły wymaga jakichś tam modyfikacji, bo
    >formularz nie w tym miejscu, czy w raporcie przydałoby się jeszcze parę
    >kolumn z danymi. Normalka. Chodzi mi o to, że będąc na etacie niejako jesteś
    >zmuszony wprowadzić te modyfikacje od razu, "no bo przecież siedzisz i nic
    >nie robisz" a jako freelancer możesz to olać albo zrobić wtedy, kiedy ty
    >będziesz miał tzw. wolne zasoby.
    >yamma

    To tez nie tak dokladnie. Freelancera zatrudnia sie na podstawie
    nieformalnej opinii ktora krazy wsrod ludzi. Jezeli powiesz klientowi
    zeby sie pocalowal w rzyc gdy bedzie chcial drobnych modyfikacji, to
    calkiem prawdopodobne ze to bedzie twoj ostatni kontrakt. Albowiem
    opinie pozytywne rozchodza sie powoli, a opinie negatywne rozchodza
    sie blyskawicznie.

    Normalka jezt ze "freelancer" dba o swoja opinie na rynku, i czasem
    dbajac o ta opinie, doplaca do interesu.

    Zas w firmie.. ."jak ktos siedzi i nic nie robi" to go nastepnego dnia
    w firmie nie ma. Przynajmniej tak jest tu gdzie jestem

    A.L.

    P.S> Mowie powyzsze glownie na podstawie doswiadczen mojej Malzonki
    ktora przez wiekszosc swego profesjonalnego zywota pracowala jako
    konsultantka w IT