  • Data: 2010-02-14 20:58:03
    Temat: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Od: EM <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Górski pisze:
    > Możnaby się jeszcze zastanowić ile energii traci się na hamowanie i
    > bezensowne rozpędzanie auta w mieście, jaką część można odzyskać
    > silnikiem elektrycznym. Albo ile można stracić prowadząc dynamicznie.
    > Ja od dawna postuluję, że gdyby wszystkie autka były lżejsze... Bo jak
    > tylko część, to łatwo się zabić.

    Właśnie odzysk energii hamowania, to ważna kwestia.
    Poza tym elektryczne auto jak stoi nie kopci.
    Ja tam jestem od dawna zdania, że ten kto wymyśli akumulatory o 10x
    większej gęstości energii, które da się szybko ładować dostanie Nobla i
    wtedy samochody elektryczne zagoszczą u nas na dobre.
    --
    Pozdr
    EM