  • 161. Data: 2013-05-18 19:09:39
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    dyskusyjnych:kn69tn$jh2$...@n...news.atman.pl...

    >Może dlatego, że nie każdy baran lubi być przez byle kundla chędożony.

    Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji
    świadczy właśnie o byciu "byle baranem".

  • 162. Data: 2013-05-18 21:14:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TujChusk,

    Saturday, May 18, 2013, 7:09:39 PM, you wrote:

    > Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji
    > świadczy właśnie o byciu "byle baranem".

    Za to obelżywy nick nawiązujący do premiera jest jak najbardziej w
    porządku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 163. Data: 2013-05-20 11:48:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-18 19:09, TujChusk pisze:
    > Z tym, że byle baran ma gówno do gadania. A obelżywe wyrażanie się o policji
    > świadczy właśnie o byciu "byle baranem".
    To nie ja zacząłem te zwierzęce metafory, więc czep się kogo innego
    panie "z nie obelżywym nickiem" :->

    Maciek

  • 164. Data: 2013-05-20 20:33:15
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-14 12:43, t? pisze:
    > Tyle się mówi o ochronie prywatności, a sami zobaczcie:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vgTiP8KBDPA
    >
    > Gość był pijany i zachowywał się głupio, to fakt, ale czy to wystarczy,
    > żeby ośmieszyć go przed całą polską w TV? Jest logo TVN Turbo w PG, więc
    > mniemam, że było to tam emitowane. I co z tego, że zamazali twarz,
    > przecież koleś wygląda i mówi dość charakterystycznie, auto raczej
    > rzadkie, pora też późna. Kto go zna, to poskłada w całość.
    >
    > Czy coś takiego jest w ogóle legalne? Czy TV może bezkarnie wyszydzać
    > kogo chce?

    Gówno nas to obchodzi CIEMNOto

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 165. Data: 2013-05-21 10:14:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.05.2013 01:05, John Kołalsky pisze:

    > to spadochron

    Nie, strzelba. Policjant strzela sobie w prawą stopę, stopa go boli, nie
    ma siły naciskać na gaz i samochód ostatecznie zwalnia i się zatrzymuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek