  • 1. Data: 2013-05-14 16:48:06
    Temat: Regeneracja tylnej belki PSA
    Od: Wilhelm Stoeltzli <w...@v...lie>

    Co sądzicie o warsztacie w Pile?
    --

  • 2. Data: 2013-05-15 09:10:06
    Temat: Re: Regeneracja tylnej belki PSA
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Wilhelm Stoeltzli" <w...@v...lie> napisał w wiadomości
    news:kmtiqv$6se$2@speranza.aioe.org...
    > Co sądzicie o warsztacie w Pile?

    Są najmądrzejsi, najlepsi, najuczciwsi, najwięksi - ale to ich zdanie ;-)
    A o szczegółach można poczytać na forach...
    Ja też mam do regeneracji w 306 jednak nie będę robił z tego mojego
    życiowego wyzwania, dam pewnie tam gdzie za 8 stów mi zrobią wszystko i nie
    boją się regenerować rury.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2013-05-15 10:45:07
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-14 16:48, Wilhelm Stoeltzli pisze:
    > Co sądzicie o warsztacie w Pile?

    Podobno najlepszą renomę ma ANTAŁEX. Pełna regeneracja tylnej belki w
    P206 kosztowała 750PLN. Dają pisemną gwarancję na 50kkm...

  • 4. Data: 2013-05-16 12:08:12
    Od: Wilhelm Stoeltzli <w...@v...lie>

    W dniu 2013-05-15 10:45, Kamil 'Model' pisze:

    > Podobno najlepszą renomę ma ANTAŁEX. Pełna regeneracja tylnej belki w
    > P206 kosztowała 750PLN. Dają pisemną gwarancję na 50kkm...

    Mam najbliżej do Piły. Antałex za daleko.

  • 5. Data: 2013-05-17 14:23:06
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-14 16:48, Wilhelm Stoeltzli pisze:
    > Co sądzicie o warsztacie w Pile?

    Pierdolić głupoty to tu potrafią, a jak człowiek się pyta o radę to
    cisza prawie, co nie?

    --
    http://tnij.org/sympatyczne

  • 6. Data: 2013-05-18 15:45:22
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 12:08, Wilhelm Stoeltzli pisze:

    > Mam najbliżej do Piły. Antałex za daleko.

    taniej wyjdzie dojechać do antałexu niż robić w Pile (chodzi o warsztat
    MAX.. taki niebieski?)
    - podejrzewam że oni to wysyłają do antałexu.

  • 7. Data: 2013-05-22 11:38:19
    Od: Diabełson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2013-05-18 15:45, nazgul pisze:

    > - podejrzewam że oni to wysyłają do antałexu.

    Jak wysyłają, skoro robią na poczekaniu? Poza tym wieszają psy na Antałexie.

    --
    http://tnij.org/sympatyczne
    Jak masz coś do mnie pisz na zwrotnego maila, adres bangla.

  • 8. Data: 2013-05-22 14:11:19
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Diabełson(R)" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    > Jak wysyłają, skoro robią na poczekaniu? Poza tym wieszają psy na
    > Antałexie.

    Wiesz jak masz dobrą rure to naprawić nie problem i w zasadzie jak ma się
    prase to w garażu można to zrobić, to tego Piły nie potrzeba. A jak rura
    jest felerna to i tak nie zrobią albo będa kasować za nową/ sprawną a to w
    samochodach za pińć tysięcy się nie opłaca.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 9. Data: 2013-05-25 15:05:53
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-05-22 11:38, Diabełson(R) pisze:

    > Jak wysyłają, skoro robią na poczekaniu?

    nie wiem daaaaaaaaaawno nie byłem z 10 lat.

    > Poza tym wieszają psy na
    > Antałexie.

    jeżeli mówimy o tym samym warsztacie to zasdniczo oni som naj naaaaaaj,
    a inni do kitu (oni, był tam jeden gość kiedyś i też mówił o sobie per
    "my").

    ale fakt, to był chyba jedyny mechanik, który robiąc jedną rzecz,
    spojrzał gdzieś tam w komorę silnika i mówi "o tu śrubki nie ma"
    wygrzebał śrubkę i wkręcił - zazwyczaj zachodzi proces całkiem odwrotny.

  • 10. Data: 2013-05-26 16:22:48
    Od: "Ryszard G." <r...@i...eu>

    Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości grup

> [...]

    spojrzał gdzieś tam w komorę silnika i mówi "o tu śrubki nie ma"
    wygrzebał śrubkę i wkręcił - zazwyczaj zachodzi proces całkiem odwrotny.

    Co za wścibstwo. Po co zaglądać do komory silnika przy regeneracji tylnej
    belki??

    R.G.