  • Data: 2023-12-19 16:00:02
    Temat: Re: Czy tradycyjna telefonia stacjonarna już nie istnieje?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Dec 2023 22:18:56 -0800 (PST), i...@p...pl wrote:

    > Wszędzie zaszły zmiany, więc to o czy Ty mówisz i ja też wspomniałem, to już
    historia.

    No ale ciekawi mnie, jaki był rozmiar nowej centrali cyfrowej w latach
    90-tych w TP. 10k numerów czy więcej?
    10k pasuje chyba do starych budynkow.

    Bo niedawno to widziałem informacje cos 100-200k, wystarczy jedna
    Wroclaw, a jak troche klientów odpadło to moze jeszcze dwa stare
    województwa (wrocławskie i wałbrzyskie).

    J.