    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Date: Thu, 30 Nov 2023 09:57:45 -0000 (UTC)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy ten mimiecki server September to sprawa polityczna
    > ale tu jest hierarchia grup .pl

    Dlaczego miałaby być polityczna?

    > https://news.eternal-september.org/groups.php?hierar
    chy=pl

    > Ale hierarchia bez ostatniej aktywności i nieklikalna, nie ma żadnej wartości.

    Nie wiem, nie korzystam. Ale ludzie korzystają, więc chyba działa.

    Jak masz jakieś wątpliwości związane z Eternal September to napisz do
    admina. To bardzo sympatyczny i rzeczowy człowiek.

    > Skoro Google wprowadziło kapczę i nieraz z obrazkami, to teoretycznie
    > roboty powinny być zablokowane.

    Podobno tylko na niektórych grupach. Sam nie korzystam.

    > Czyli spam trafia do Google Groups przez servery usenetowe jako bramki
    > i Google powinno go wyciąć, albo zablokować bramki

    Cały spam, jaki widzę, trafia na serwery Usenetowe z Googla. Zobacz Path,
    łatwo to prześledzisz.

    Póki co dodałem na chmurkę odpowiednie filtry, dla przejrzystości jak coś
    się złapie, to jest repostowane na chmurka.spam.*.other (dla grup pl:
    chmurka.spam.pl.other). Na razie w kategorii "other" jest tylko ten
    kindlowy spam, ale jak się pojawi coś nowego, to też dodam do tej
    kategorii.

    Oprócz tego pokasowałem to, co już było (nie tylko z pme, 1587 sztuk
    ogólnie; przed skasowaniem przeniosłem na chmurka.spam.*.other),
    wygenerowałem dla tego jeden duży NoCeM, i generuję co 5 minut NoCeM-y dla
    nowych sztuk, które wpadają.

    Dzięki NoCeM-om inni admini mogą łatwo skorzystać z moich filtrów, jeśli
    mi ufają (a ufać ślepo nie powinni, ale mogą sprawdzić, co jest cięte,
    zanim się zdecydują).

    --
    Spotkali się Inteligent z AWF-u i Fizyczny z politechniki. Mieli w ramach
    wspolzawodnictwa przejsc przez mur (na wprost). Fizyczny z politechniki