  • 1. Data: 2023-11-29 14:27:48
    Temat: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    Jak w temacie.

    Adam Górski

  • 2. Data: 2023-11-29 14:32:18
    Temat: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Adam Górski napisał(a) :
    > Jak w temacie.
    >
    > Adam Górski

    Ja też.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2023-11-29 15:11:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 29 November 2023 at 14:32:04 UTC+1, Zbynek Ltd. wrote:

    > Ja też.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek
    > PGP key: 0xDCEF4E65

    Mogę je wszystkie usunąć, ze wszystkich grup usenetowych w Google Groups, w trymiga

    Ja rozumiem, że problemy z tajskim spamem ma grupa polityka, praktycznie już
    zlikwidowana

    https://groups.google.com/g/pl.soc.polityka

    Ale grupa python zaludniona jest przez informatyków i oni też nie potrafią tego
    zlikwidować

    https://groups.google.com/g/comp.lang.python

    Ani hamerykańska grupa electronics.design

    https://groups.google.com/g/sci.electronics.design

    Przecież znają telefony do zarządu Google i powinni dzwonić i sprawę załatwić, bo
    mają darmowe telefony

    Mnie rozmowa do Hameryki kosztuje 5 zł za minutę i za godzinę gadania zapłacę 300 zł

    A nie mam bezpłatnego telefonu do dzwonienia na numery stacjonarne

    Zatem jak ktoś chce zlikwidowania tego spamu z kolejnych grup usenetowych na Google
    Groups, niech da mi znać.

    Można grupy usenetowe czytać przez czytniki, ale 90% ruchu jest generowane przez
    Google Groups,
    a jak ktos widzi tony spamu na grupie polityka,
    to nic nie pisze, bo wie, że wszystko spam zaleje.

  • 4. Data: 2023-11-29 16:17:45
    Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

    W dniu 29.11.2023 o 15:11, a a pisze:
    > Zatem jak ktoś chce zlikwidowania tego spamu z kolejnych grup usenetowych na Google
    Groups, niech da mi znać.

    U mnie na eternal-september nie widać żadnych reklam.

    --
    Nemrod Vargardsson

    Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
    i wyrok wykona ma ręka,
    na swoich wrogach się pomszczę,
    odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
    42 Upoję krwią moje strzały,
    mój miecz napasie się mięsem,
    krwią poległych i uprowadzonych,
    głowami dowódców nieprzyjacielskich.

  • 5. Data: 2023-11-29 17:01:06
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 29.11.2023 o 16:17, Nemrod pisze:

    > U mnie na eternal-september nie widać żadnych reklam.

    na paganini tez nic

  • 6. Data: 2023-11-29 17:02:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 29 November 2023 at 16:19:45 UTC+1, Nemrod wrote:
    Google Groups, niech da mi znać.
    > U mnie na eternal-september nie widać żadnych reklam.

    ale servery usenetowe to bardzo niszowy rynek, gdyż to Google przejął DejaNews, czyli
    99% rynku usenetowego, dostepnego za pośrednictwem przeglądarki.

    Ciągle ktoś reklamuje ten niszowy server mimiecki, ale tam bankrutują setki firm i
    też może paść nagle, a Google Groups
    trwają i generują 99% ruchu usenecie.

    Miliony korzysta z usenetu za pośrednictwem Google Groups

  • 7. Data: 2023-11-29 17:45:55
    Temat: A nie mówiłem.
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.11.2023 o 14:27, Adam Górski pisze:
    > Jak w temacie.
    >
    > Adam Górski

    Jak w temacie :-)

  • 8. Data: 2023-11-29 19:28:03
    Od: t5 <t...@n...mail>

    W dniu 29.11.2023 o 14:27, Adam Górski pisze:
    > Jak w temacie.

    Przepraszam. Nie powinienem pisać adminowi chmurki, że spam jest dowodem
    na wolność wypowiedzi. :)
    Chyba za bardzo się tym przejął. Serwery september i paganini stosują
    filtry na które łapią się polskie trolle.

  • 9. Data: 2023-11-29 20:32:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 29.11.2023 o 14:27, Adam Górski pisze:
    > Jak w temacie.

    Ja też, spamują chmurkę, na misc już Adam napisał że stworzył na ten
    spam nowy filtr, ale dopiero po 18, więc wcześniejsze jeszcze będą.

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2023-11-29 22:36:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.11.2023 o 20:32, Janusz pisze:

    > Ja też, spamują chmurkę, na misc już Adam napisał że stworzył na ten
    > spam nowy filtr, ale dopiero po 18, więc wcześniejsze jeszcze będą.

    Nie tylko chmurkę. Na news-archive.icm.edu.pl całe zatrzęsienie. Nie
    wiem gdzie jest źródło ale na google też włazi:
    https://groups.google.com/g/pl.misc.elektronika

    Chyba sam napiszę sobie filtr :)
    --
    LordBluzg(R)??