  • Data: 2023-11-30 14:38:33
    Temat: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 30 November 2023 at 11:04:27 UTC+1, Arnold Ziffel wrote:

    > Dlaczego miałaby być polityczna?

    > Nie wiem, nie korzystam. Ale ludzie korzystają, więc chyba działa.
    >
    > Jak masz jakieś wątpliwości związane z Eternal September to napisz do
    > admina. To bardzo sympatyczny i rzeczowy człowiek.
    > Podobno tylko na niektórych grupach. Sam nie korzystam.
    > Cały spam, jaki widzę, trafia na serwery Usenetowe z Googla. Zobacz Path,
    > łatwo to prześledzisz.
    >
    > Póki co dodałem na chmurkę odpowiednie filtry, dla przejrzystości jak coś
    > się złapie, to jest repostowane na chmurka.spam.*.other (dla grup pl:
> [...]

    Na Google Groups nie widzę Path,
    ale skoro jest kapcza to roboty spamowe są zablokowane od aktywności na Google Groups

    Poza tym spamerzy modyfikują Path, aby zrzucić winę na GG

    Wejdź na GG i sam sprawdź i spróbuj skryptem wysłąć kilka wiadomości omijając
    Kapczę.,

    Nie da się

    Czyli spamerzy modyfikują Path , nadawcę, bo to trywialne pod Linuxem
    i używają bramek usenetowych aby zasrać Google Groups

    W moim imieniu spamerzy z Hameryki wysyłają obraźliwe posty z serverów usenetowych
    bo tylko tam się dać wpisac dowolnego nadawcę, czyli twoje dane.

    I ten syf pojawia się na Google Groups