    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy tylko ja widze te durne reklamy na p.m.e ?
    Date: Sun, 10 Dec 2023 00:55:10 +0100
    <uk7kp1$soba$1@dont-email.me> <uk7n83$3hjr2$1@paganini.bofh.team>
    <3...@g...com>
    <uk9m95$qkj$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <uk9uqb$3ak$2$Janusz@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <uka4b5$9n$1$grzegorz@news.chmurka.net> <ukd5vd$13tba$1@news.icm.edu.pl>
    <ukeror$i87$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ukga41$1ee18$2@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>
    <ukq722$30url$3@news.icm.edu.pl>
    <b...@h...invalid>
    <ukshgl$377r1$2@news.icm.edu.pl>
    <4...@h...invalid>
    <ukv8q6$3fkf$2@news.icm.edu.pl>
    <f...@h...invalid>

    > Można po Message-ID, jeśli nie boisz się wyciąć kogoś, kto sobie wpisał
    > google'a w Message-ID, choć nie nadaje z niego.

    Myślę, że dobry pomysł. Aczkolwiek tego spamu już nie widzę.

    > Zakres liter łatwo jest sprawdzić programowo, ale jeśli poruszasz się
    > tylko w zakresie sposobów filtrowania, które przewidział twórca czytnika,
    > i akurat tego nie przewidział, to faktycznie może być problem.

    O to pytałem, jak zwykły ludzik ma sobie to odfiltrować.

    > Tak, to jest właśnie kwestia czasu, a on z kolei idzie w parze z tym, czy
    > dany admin korzysta z Usenetu. Jak korzysta, to sam widzi, co się dzieje.

    Ale jak korzysta to czasu ma mniej. :-)

    > Jak nie korzysta, to po prostu serwer sobie stoi i dopóki nikt mu nic nie
    > zgłosi, to nawet może nie wiedzieć, że coś się dzieje, bo z logów, które
    > przychodzą codziennie na maila, nie zawsze to wynika (już pomijając, czy
    > ktoś te logi czyta, czy po jakimś czasie już kasuje bez czytania).

    To jest inna sprawa, że można nie wiedzieć, że jest jakiś problem.
    Podstawowy jak dla mnie to posiadanie czasu właśnie na to, by rozwiązać
    kolejny problem jaki pojawił się zamiast sobie pobiegać, pooglądać tv
    lub cokolwiek innego życiowego. Administrator zawodowy właśnie tym
    administrowaniem zajmuje się a hobbysta może mieć tysiąc ciekawszych i
    krótkich tematów niż pilnowanie serwera.