  • Data: 2016-08-27 22:39:11
    Temat: Re: Czy tym skasuje eproma ?
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:57c1f18b$0$647$65785112@news.neostrada.pl...

    -36w-4-zarowki-t-i6292964853.html

    > Próbowałem wysokociśnieniową lampą rtęciową (spektroskopową), trzeba by
    > chyba pół dnia trzymać. Ale medyczna lampa sterylizacyjna jest bardzo
    > skuteczna.

    Jednoczesnie, dostepna, od reki, na ulubionym portalu aukcyjnym...
    http://5.allegroimg.pl/original/11/64/40/47/04/64404
    70469
    (to nie moja aukcja, jakby sie ktos pytal, mam identyczna lampe i sam sie
    czasem 'kasuje').

    Idzie zima, bedzie, jak znalazl, EPROM'y kasuje w 10 minut, z odleglosci:
    0.5 [m].