  • Data: 2014-07-25 22:45:33
    Temat: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    Od: megrimsES <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-25 20:44, Budzik pisze:
    > Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > ROTFL :)
    > Taka udana fabia, octavia a yeti zepsuli?

    Kiedyś VW to była legenda trwałości. Od kilku lat bardziej jednorazowych
    aut to chyba nie robi nikt. Sam znam ludzi, którzy pierwszymi octavkami
    robili po 700.000 km i żadnych poważnych napraw nie było. Ale obecnie to
    jest wynik nie do osiągnięcia. Na szkoleniach oficjalnie mówi się o tym,
    że z grupy VAG Audi ma wytrzymać 200.000 km a reszta 160.000 km.
    Wytrzymać - naprawy mają być opłacalne. A potem złom.

    Ale odeszliśmy od tematu głównego - czy warto czasem spałować motorynę.
    Nadal uważam, że warto.