  • Data: 2014-07-25 22:59:21
    Temat: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-25 01:05, RadoslawF pisze:

    > Musieli by nigdy nikogo nie wyprzedzić. Niewykonalne, chyba że
    > samochód emeryta stojący w garażu i przykryty plandeką coby się
    > nie zakurzył od stania.

    Jak najbardziej by mogli - są kierowcy którzy wyprzedzają jedynie
    traktory i rowerzystów.
    A nawet jak coś wyprzedzają, to również na V biegu (rozumiesz - chcesz
    przyspieszać, to wrzucasz _wyższy_ bieg) ;)
    A zakres 3000+rpm jest zakazany, bo silnik strasznie wyje, więc cierpi,
    a że samochód cenny, to nie można go katować.

    A co ludzie potrafią nawywijać wyprzedzając (i jak wielu jest takich
    artystów) to się dowiedziałem dopiero jak sam zacząłem jeździć z
    przyczepą z "tirowymi" prędkościami i z wyprzedzającego stałem się
    wyprzedzanym :-)