  • Data: 2017-10-23 11:06:54
    Temat: Re: Czym czyścić tworzywa sztuczne stosowane w elektronice?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >Tak na marginesie, zainspirowany tym co jeden z kolegów napisał o
    >klejących się plastikach w jego aucie, pogrzebałem w sieci w branży
    >motoryzacyjnej. Wyszło mi na to, że Fiat Stilo miał sporo większe
    >problemy z takimi plastikami oraz, że więcej aut ma także tą
    >przypadłość.

    >Temat jest niefajny bo potem ciężko sprzedać auto. Jednakże nigdzie
    >nie przeczytałem ani czym i jak czyścić by nie doszło do tego efektu,
    >ani jak skutecznie (trwale) pozbyć się problemu gdy już wystąpił.
    >Niektórzy zrywają tą warstwę i lakierują plastik. Jednakże nie
> [...]

    Jest niuans - w aucie potrafi byc IMO 80 st C.

    A tak swoja droga - mialem myszke firmy MS zreszta.
    Plastik zwykly, twardy, ale kolko mialo taka gumowa "opone".

    Minely ze dwa lata ... ta opona sie jakos rozmiekla, zaczela
    kleszczyc.
    Czym ja to czyscilem ... na pewno rzadko.
    Moze po prostu tluszcz/sebum z palcow chlonie ?

    J.